hulp gevraagt brij training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tjaaaa View Post
    Per spiergroep heb je 48 uur rust nodig... als jij ma/di/do/vrij fullbody doet... herstellen je spieren niet. Fullbody kan je maximaal 3x per week doen.. bijv ma/woe/vrij.

Lees eens rond op de site en met name de sticky's
    Bij een Hst artikel dat via een bodynet sticky gelinked was las ik over een schema wat nogal goed past bij mijn werk rooster, namelijk wat je net op noemt;
    ma, di, do, vr
    Ander schema wat ook wel bij mij zou passen zou zijn;
    ma wo vr (weekend werken), ma wo vr zo (weekend vrij) en dat herhalen - dan zit ik dus 2 dagen achtermekaar in 2 weken, ik doe liever dat dan 3 dagen niet ;x
    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Erikv

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Je bent iemand die onderhand weer es benen moet gaan trainen!
      jaaaajajaja..gaan we weer aan beginnen...
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hoord rennen fietsen en conditie training ook bij low body training of ken da wel elke dag?

Comment

Originally posted by HCnijmegen89 View Post
          hoord rennen fietsen en conditie training ook bij low body training of ken da wel elke dag?
          Dat is cardio en geen krachttraining kan in principe wel elke dag mits je niet elke dag een marathon loopt.

Comment

dat valt wel mee jah... meestal 5/10 voor vet verbranding heb namelijk vet om 1 plaats (buik)

Comment

Originally posted by HCnijmegen89 View Post
              dat valt wel mee jah... meestal 5/10 voor vet verbranding heb namelijk vet om 1 plaats (buik)
              Ik weet niet wat je bedoelt met 5/10 als het kilometers zijn is het wel ok denk ik als het minuten zijn lijkt het me iets te weinig

Comment

dat zijn minuten jah... heb nie z,n goede conditie maar ben dr mee bezig

Comment

Tja....met cardio zou ik ook voorzichtig zijn. Zeker als je dat vaak en intens doet EN ook nog fatsoenlijk je benen traint met kracht training. Er bestaat dan kans op scheensplinters Steken dat het doet man. dus bouw het op en kijk wat je grens is hehe. Zorg gewoon voor voldoende rust.

Comment

Heb ook fb gedaan en nu lb/ub en bevalt mij zeer goed!
                    Krijgt je lichaam ook voldoende rust. gewoon 3 a 4 keer in de week doen!

Als je je basis goed heb dan kun je er lekker aan beginnen!

suc6

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X