cardio zonder spierafbraak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Voor zover ik weet gaat je zweet dan lekker naar ammoniak ruiken, niet je urine. Mocht ook je urine naar ammoniak gaan ruiken, neem ik uiteraard mijn gootsteenonstopper grapje terug.
    Als je niet zweet zal het toch érgens naar buiten moeten he Zullen we het maar even houden op de vloeibare afvalstoffen die het lichaam verlaten..?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
      Als je niet zweet zal het toch érgens naar buiten moeten he Zullen we het maar even houden op de vloeibare afvalstoffen die het lichaam verlaten..?
      dus vraag je vriendin niet om orale sex na een spierverbrandende workout, is slecht voor d'r gezondheid!
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Voor zover ik weet gaat je zweet dan lekker naar ammoniak ruiken, niet je urine. Mocht ook je urine naar ammoniak gaan ruiken, neem ik uiteraard mijn gootsteenonstopper grapje terug.
        Toch is het waar Atta. Je urine gaat ook enorm naar ammoniak stinken.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Toch is het waar Atta. Je urine gaat ook enorm naar ammoniak stinken.
          Weer wat geleerd dan, en dan neem ik mijn gootsteenontstopper grapje terug.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X