Ik zelf maak gebruik van een 4 daagse split, dit omdat dit voor mij het beste werkt ivm. afwisseling.
Welke manier van trainen gebruik jij?
Collapse
X
-
Afwisseling is meer dan simpelweg wat aanpassingen in een reeds gebruikt schema.
Nu doe ik Bill Star 5x5.
A.s. maandag begin ik met een eigen schema wat gedeeltelijk 10sets 3reps is met een circuit er achter aan.
halve week rust
Daarna 3 weken dubbele split
Week rust
Daarna een simpel push-pull schema 3-4x in de week.
-
Op het moment anders:
Ma: bench+squat zwaar
Di: rug+biceps
Wo: rust
Do: cleans + push press + bij-oefeningen
Vr: vrij
Za: bench+squat op snelheid
Is eigenlijk voortgekomen uit mijn behoeften, wilde wat oly-oefeningen erin en moest dan wel fit zijn, als ik ub/lb zou doen had ik niet genoeg rust tussen m'n core-belastende oefeningen (cleans+push press en squat).
Ga deze maand nog beginnen met een bodybuilding schema, merk dat het nu weer iets langzamer gaat qua gains als ik vrijwel alleen maar lage reps train, komt nu weer een peroide van hypertrofie aan.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Soort split:
di - rug/schouders
do - armen/borst
za of zo - benen/buik
Vwb uitvoering doe ik 3 sets x het gewicht waar ik 8 reps mee haal. Dan steeds meer reps totdat de 12 reps lukt en dan ga ik in gewicht omhoog en begin ik weer bij de 8. Weet niet of dit een bestaand iets is maar voor mij werkt 't op 't moment aardig (ben hiermee begonnen omdat ik gelezen heb dat voor ecto mensen het soms helpt om dmv iets hogere reps wat meer uithoudings gerichte spieren (waarvan zij er naar verhouding meer zouden hebben) ook mee te pakken, geen idee of 't waar is hoor maar alles is het proberen waard). Zit er wel over te denken om die 8/12 iets te verlagen naar 5/10+.
Anyway, weet niet of dit topic ook bedoeld was om te reageren op schema's maar zo ja dan ben ik wel benieuwd of/wat mensen hier van denken. Ben ik hier überhaupt wat zinnigs aan het bedrijven of kan ik dit excuus voor een schema beter zsm richting vuilcontainer verwijzen?
Comment
-
rodedraad is een split waarbij de eerste 4-5 weken de nadruk ligt op armen en benen.
Ma. Biceps + triceps_ zijkant schouders
di. Benen
wo. rust
do. borst + voorkant schouders
vr. Rug + achterkant schouders
za+zo. rust
Gevolgd door 4-5 weken met de nadruk op rug en borst
ma. Rug + achterkant schouders
di. borst + voorkant schouders
wo. rust
do. benen
vr. Biceps + triceps_ zijkant schouders
za+zo. rust
Hierna neem ik meestal 2-3 weken een UB/LB schemaAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View Postrodedraad is een split waarbij de eerste 4-5 weken de nadruk ligt op armen en benen.
Ma. Biceps + triceps_ zijkant schouders
di. Benen
wo. rust
do. borst + voorkant schouders
vr. Rug + achterkant schouders
za+zo. rust
Gevolgd door 4-5 weken met de nadruk op rug en borst
ma. Rug + achterkant schouders
di. borst + voorkant schouders
wo. rust
do. benen
vr. Biceps + triceps_ zijkant schouders
za+zo. rust
Hierna neem ik meestal 2-3 weken een UB/LB schema
heb je het meeste kracht neem ik aan?160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by Chrisjezwolle View Postfull body¿
hoelang ben je dan wel niet in de gym¿
als ik aleen borst trisheps
of rug bisheps
dan ben ik al dik 1 1.5 uur veder(en dan niet echt veekl ouwe hoere)
Met klein beetje ouwe hoeren, klein klein beetje hea
En de kleine spiergroepen savond's thuis :PWat ben ik een spetter
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: