Goedendag medeforummers,
Nieuw hier, maar toch al een aantal jaren bezig met fitness. Onlangs thuis een home gym ingericht.
Normaal gesproken volg ik 3x per week een Full Body schema, maar omdat ik vond dat mijn armen wat meer mogen zijn, wil ik een Schema van 8 weken gaan volgen om mijn armen te verbeteren.
Ik had onlans zelf een Schema samen gesteld, wat ik 3x per week wil gaan volgen met telkens 1 rustdag tussen de trainingsdag.
Tot nu toe heb ik dit schema 1x gevolgt, en heb ongelooflijke spierpijn zelfs na dag 2. Vraag me af of ik het vandaag wel voor elkaar krijg om weer te gaan trainen.
Misschien is het schema overkill? En weten jullie een beter schema.
Dit is het Schema wat ik zelf heb samengesteld:
Benchpress
Incline DB Curl
Hammet Curl
DB Preacher Curl
Close grip Bench press
Skull Crushers
Triceps Push down
DB Shrugs
Wat vinden jullie hiervan ?
Met vriendelijke groet
Nieuw hier, maar toch al een aantal jaren bezig met fitness. Onlangs thuis een home gym ingericht.
Normaal gesproken volg ik 3x per week een Full Body schema, maar omdat ik vond dat mijn armen wat meer mogen zijn, wil ik een Schema van 8 weken gaan volgen om mijn armen te verbeteren.
Ik had onlans zelf een Schema samen gesteld, wat ik 3x per week wil gaan volgen met telkens 1 rustdag tussen de trainingsdag.
Tot nu toe heb ik dit schema 1x gevolgt, en heb ongelooflijke spierpijn zelfs na dag 2. Vraag me af of ik het vandaag wel voor elkaar krijg om weer te gaan trainen.
Misschien is het schema overkill? En weten jullie een beter schema.
Dit is het Schema wat ik zelf heb samengesteld:
Benchpress
Incline DB Curl
Hammet Curl
DB Preacher Curl
Close grip Bench press
Skull Crushers
Triceps Push down
DB Shrugs
Wat vinden jullie hiervan ?
Met vriendelijke groet
Comment