Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@topic:
volgorde van de oefeningen kloppen ook nog niet overal
denk dat ik deze schema zal overnemen voor mij juist de reps voor borst, armen, schouders tussen de 8-10 en voor rug en benen 10-12
en deadlift kaniknie doen die gewoon weglaten en voor benen zie ik wel wat ik kan doen met lichte gewichtjes.
Die HST schema zie ik niemeer zitten kga dat nooit volhouden omdat je moet beginnen met heel lichte gewichten, heb graag als ik kom van trainen dat ik iets voel
denk dat ik deze schema zal overnemen voor mij juist de reps voor borst, armen, schouders tussen de 8-10 en voor rug en benen 10-12
en deadlift kaniknie doen die gewoon weglaten en voor benen zie ik wel wat ik kan doen met lichte gewichtjes.
Die HST schema zie ik niemeer zitten kga dat nooit volhouden omdat je moet beginnen met heel lichte gewichten, heb graag als ik kom van trainen dat ik iets voel
iets vergeten benen zal ik dag 2 doen en rug en biceps dag 5
@topic:
volgorde van de oefeningen kloppen ook nog niet overal
tussen 6 en 12 herhalingen is toch massa?
is 10 dan nog meer voor massa dan 8 of maakt dat niet zoveel uit? dan zou 8 wat meer kracht zijn maar ook massa en 10 wat meer uithouding maar ook massa
tussen 6 en 12 herhalingen is toch massa?
is 10 dan nog meer voor massa dan 8 of maakt dat niet zoveel uit? dan zou 8 wat meer kracht zijn maar ook massa en 10 wat meer uithouding maar ook massa
10-12 reps zei ik omdat bonobo zoveel hh doet, wat dus tussen die aantal reps van massa trainen ligt.
Comment