hulp gevraagd (boksen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gevraagd (boksen)

ik zou heel graag weer beginnen boksen
    heb een paar maand kick boks gedaan maar wil nu gewone boks doen en ben thuis al goe aant trainen maar zou eigenlijk een goed soort trainings schema hebben voor een goede gewone bokser
    ik weet wat ik moet doen maar wil weten wat belangrijk is enzo en hoe alles juist moet kan iemand mij helpen aub
    daniel " the hips"ski

Zou het prettig vinden als je je ook even voorstelde, en heb even je eigen topic voor je aangemaakt. Let op de einddatum van topics.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat wil je precies weten? schema's voor kracht ?
      Status:bulking

Comment

ik ben dus daniel 18 jaar
        ik heb vroeger een paar lessen gewone boks gehad en dan kickbox dat heb ik 6 maanden gedaan en dan gestopt wegens slechte trainigen ze waren ni genoeg bezig met de boksers en snauwden en beten alleen maar en ja, maar nu heb ik al een paar dagen weer de ongelooflijke zin om ergens voor te gaan want ik ben zelf nogal een opvliegend persoon ook en al veel meegemaakt daarmee heb ik nu zin om me echt te gevn voor die sport ik ben al een paar dagen intesief aant trainen thuis maar wil wat raad nu
        daniel " the hips"ski

Comment

zoek je een goede boksschool kan je je een beetje uitleven,of als je een zak hebt hang em in de tuin en knallen.
          Verder deed ik thuis qua kracht altijd circuit trainingen,elke dag looptraining en veel interval. kijk is op Your Top Source For Free Boxing Training Advice

Gr roy
          Status:bulking

Comment

Boksen in je eentje, daar schiet je niet veel mee op, hooguit conditioneel. Om te trainen heb je echt instructie en trainingspartners nodig.
            Life's what you make it!

Comment

een beetje haar op je tanden kweken kan nooit kwaad, wtf dat die mannen je afsnauwen snauw gewoon terug, train hard en pak ze in de ring

in jouw geval zou ik goed luisteren naar boksertje want die gast is verre van slecht bezig, check zen log

grtz en succes kerel
              KNOCK EM OUT !!

Comment

Een klein beetje op je typ style letten is geen overbodige luxe kerel.

Ik zou zeker een goede boks school gaan zoeken, alleen thuis trainen heeft niet zo veel zin.
                JE kan op thuis wel aan je slag kracht werken maar daar zal het ook wel bij blijven.
                Who's the Chef

Comment

Moeite met lezen Been

Comment

Moet Been gelijk geven... Die ene komma is er te veel aan
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                      Moeite met lezen Been
                      Ja lichtelijk, problemen mee??
                      Who's the Chef

Comment

ja maar ik zoek zo een trainings programma om thuis ook te trainen want ik ga naar een boks school gaan maar wil eerst weer wat in coditie komen kheb et wel een tijdje verwaarloosd daarmee die eerste dagen doen goed zeer maar daarop moet ge dan juist trainen zeker want dat zet de spieren open of ben ik mis? en ja da lopen daar heb ik het moeilijk mee ben namelijk rap op adem maar da zal ook wel beteren denk ik
                        daniel " the hips"ski

Comment

boksen

ja maar ik zoek zo een trainings programma om thuis ook te trainen want ik ga naar een boks school gaan maar wil eerst weer wat in coditie komen kheb et wel een tijdje verwaarloosd daarmee die eerste dagen doen goed zeer maar daarop moet ge dan juist trainen zeker want dat zet de spieren open of ben ik mis? en ja da lopen daar heb ik het moeilijk mee ben namelijk rap op adem maar da zal ook wel beteren denk ik
                          daniel " the hips"ski

Comment

Originally posted by Been View Post
                            Ja lichtelijk, problemen mee??
                            hehe lichtgeraakt ook ??

Comment

Originally posted by danielski View Post
                              Uit je tekst kan ik opmaken: Je hebt een trainings programma nodig voor thuis
                              en je hebt conditie nodig.

Voor conditie.. * Loop /trim lekker paar kilometer door het bos
                              * Pak de fiets en fiets je rot..

trainings programma voor thuis: Ga is langs een boxschool ofzo??
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X