hulp gevraagd (boksen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hej ik doe zelf ook boksen bij het fitness 4keer boksen en 4 keer fitness, maar ik begrijp er dus uit dat je niet naar sportschool wilt
    dan raad ik aan om 2keer in de week te gaan hardlopen met intervallen tussendoor.
    en thuis met dumbells aan de gang,opdrukken, en met 2 kilo schaduwboksen verbeterd je snelheid, verder gewoon bikkele in de boksschool natuurlijk
    ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Voor boksen interval trainingen en op snelheid reageren thuis op de bokszak...

Comment

Originally posted by danielski View Post
        ja maar ik zoek zo een trainings programma om thuis ook te trainen want ik ga naar een boks school gaan maar wil eerst weer wat in coditie komen kheb et wel een tijdje verwaarloosd daarmee die eerste dagen doen goed zeer maar daarop moet ge dan juist trainen zeker want dat zet de spieren open of ben ik mis? en ja da lopen daar heb ik het moeilijk mee ben namelijk rap op adem maar da zal ook wel beteren denk ik
        Ik snap er vrij weinig van,ik ga naar een boksschool gaan??
        Maar goed je wil eerst je conditie verbeteren? soort interval loop doen dus sprint rust sprint rust enz kan je na 20 min kapot zijn.Als je thuis komt touwtje pakken 2 min dubbelen of hoge snelheid springen,neerleggen schaduwboksen 2 min,mag met dumbels,neerleggen,opdrukken 25x buikspieren 25x...dit over en over tot je erbij neervalt.
        Daarnaast duurloopjes doen.dan moet je conditie wel verbeteren.
        Status:bulking

Comment

voor conditie:
          touwtje springen 1min lang daarna 10x opdrukken
          dit enkele xren herhalen en je gaat kapot steeds langer natuurlijk.

leg 2 objecten neer op gras veldje of wat jij lekker vind
          leg die 2 10 meter van elkaar af of naar wat jij lekker vind.
          en steeds naar de ene rennen en dan de andere (soort shuttle run test (piepjestest))

kracht ga is tillen met zware dingen in huis of wat dan ook.
          En dat trap op trap af is ook goed voor conditie gelijk.

Of gewoon sportschool en boksschool.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Verderzouikdoenveeloefeningenmetdoenlichaameigen

Sorry. Om wat op conditie te komen voor boksen zou ik veel oefeningen met eigen lichaamsgewicht doen... opdrukken, optrekken enz.

Ook goed; oefeningen met lichte gewichten voor verschillende spiergroepen zonder pauze en/of verzuringsoefeningen

En ten slotte; de oude vertrouwde leger/gym oefeningen. Je kent ze wel: in gehurkte stand springen, of in een opdrukpositie beginnen, naar beneden, met je handen en benen een "stap" zetten, en weer naar boven.

Dit alles in periodes van 3-5 minuten per keer... in een periode het snot voor je ogen werken. Of gewoon de stap nemen om naar de boksschool te gaan, want uiteindelijk is dat hetgeen wat je aantrekt en die oefeningen om op conditie te komen zuigen!!
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Kwam langs een filmpje ergens op youtube wat ik niet meer terug kan vinden om je conditioneel helemaal te slopen en nog beetje kracht op te bouwen ook.

Die gast deed met 40kg x-vest, maar kan natuurlijk in begin zonder

schema simpel:

giant set

15 BW squats
              10 Dips
              5 Pullups

GEEN RUST
              (enige rust die je mag pakken is in aangespannen toestand onderaan squats, beneden bij de dip of boven bij de pullup)

Dit blijven doen totdat je een oefening (waarschijnlijk pullups) niet meer 1x kan

Die gast had 12 rondes geloof ik, maar denk dat een normale sterveling die weinig conditie heeft hier na 4-5 helemaal stuk zit

Ik zou zeggen probeer dat eens, als je 10 rondes haalt kun je altijd x-vest kopen
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Zucht was te laat

Vond nog een spartan workout

YouTube - Re: 300 Workout VS 500 Bodyweight Workout

Hoe eerder je klaar bent met je workout hoe beter (no cheats)

However, the question is: How do YOU match up with us? Try the 500 bodyweight challenge yourself and let us know if you can do better.

There is only one rule for this challenge: Perform all the exercises below in a short of a period as possible.

50 Prisoner Squats
                50 Pushups
                25 Straight Jumps
                25 Leg Curls
                50 Stability Ball Jackknives
                50 Step Ups
                25 Pullups
                50 Lunges
                50 Close Grip Pushups
                50 Bodyweight Rows
                50 Bodweight Squats
                25 Chinups

Note: You can take as much break as you need and even break down the reps if needed. For example, you can do 25 prisoner squats, take a break, and do another 25 reps for a total of 50 reps.

Good luck with the challenge. You'll need it.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Bouw idd je conditie op met interval training.. touwtje springen..

en aangezien je explosieve kracht nodig hebt met boksen..

zal ik de oefeningen vrij explosief uit voeren..

bv.. squat.. langzaam zakken.. in 1 sec omhoog.. en doe dat zo ook met andere spiergroepen.. en verzwaar beetje bij beetje..
                  1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X