Trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema

Maandag; Borst & Rug

Borst

BP : 3 setjes van 8 + opmaken
    Incline BP Dumbells : 3 setjes van 8
    Flys Kabeltje : Proberen helemaal op te maken

Rug

Close grip cable rows : 3 setjes van 8
    Neck pull-downs : 3 setjes van 8
    Body lifts : opmaken

Wo : Schouders, triceps en biceps

Schouders

Front raises : 3 setjes van 8
    Lateral Raises : 3 setjes van 8
    Shoulder press dumbells : 3 setjes van 8
    Shoulders shrugs : opmaken

Triceps

Pressdown : 3 setjes van 8
    Triceps Extensions : 3 setjes van 8
    Dippen tussen bankjes : opmaken

Biceps :

Staande barbell curl
    Twist curls

Op vrijdag zelfde als op maandag

Train soms op maandag ook nog benen maar niet al te intensief ivm voetbal!

Ook weer eens een andere manier van naam aanduiding moest ff wennen hehe

Neck Pulldowns traint zelfde spieren als pullups(body lifts lol), dus 1 van de 2 droppen en vervangen door BOR. Verder deadlift toevoegen voor onderrug

Beginnen met Militairy Press/Shoulder press, dan pas de raises, zou ook bent over raise meepakken als ik jou was, en dan allemaal 2 setjes o.i.d. anders sta je wel heel lang.

Waarom 3 triceps en 2 biceps ?

Benen meepakken op borst+rug dag, denk het niet. Sta je eeuwen in de gym of je moet alles dan terugschroeven. Beter aparte dag

Verder redelijk net schema is tenminste over nagedacht, props

PS: geen buik ?
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Er gaan bij jou geen bellen rinkelen als je voor triceps net zo veel doet als voor je hele rug? Of dat je voor welke spiergroep dan ook meer doet dan voor je benen?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Rug moet je toch 5 oef doen
        Benen idem
        Bicep/tricep : 2 of 3 oef voor beide niet 2 tr en 3 bi
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

wie traint er nu benen ??
          die worden toch alle dagen getraind tijdens het stappen

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Er gaan bij jou geen bellen rinkelen als je voor triceps net zo veel doet als voor je hele rug? Of dat je voor welke spiergroep dan ook meer doet dan voor je benen?
            Gilberto.. verfrommel dat schema maar en lees even de stickies

Originally posted by Poseidon View Post
            wie traint er nu benen ??
            die worden toch alle dagen getraind tijdens het stappen
            misschien doet hij wel aan voetbal ofzo ..* na het terug lezen van zijn post.. indd gelijk HIJ VOETBALT...

Gilberto.. wat bedoel je met opmaken?
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              Gilberto.. verfrommel dat schema maar en lees even de stickies

misschien doet hij wel aan voetbal ofzo ..* na het terug lezen van zijn post.. indd gelijk HIJ VOETBALT...

Gilberto.. wat bedoel je met opmaken?
              dan hoeft ie zeker geen benen te trainen

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Ook weer eens een andere manier van naam aanduiding moest ff wennen hehe

Neck Pulldowns traint zelfde spieren als pullups(body lifts lol), dus 1 van de 2 droppen en vervangen door BOR. Verder deadlift toevoegen voor onderrug

Beginnen met Militairy Press/Shoulder press, dan pas de raises, zou ook bent over raise meepakken als ik jou was, en dan allemaal 2 setjes o.i.d. anders sta je wel heel lang.

Waarom 3 triceps en 2 biceps ?

Benen meepakken op borst+rug dag, denk het niet. Sta je eeuwen in de gym of je moet alles dan terugschroeven. Beter aparte dag

Verder redelijk net schema is tenminste over nagedacht, props

PS: geen buik ?

Buik train ik elke trainingsdag

Oh en 1 Biceps oefening vergeten : Standing cable curls

Ik kan mijn benen niet voluit gaan trainen i.v.m. het voetballen dat gaat namelijk alleen maar tegenwerken.

Die bodylifts zijn toch voor je onderrug ( zie plaatje )

Comment

En krijg vandaag ook nieuw schema trouwens .. heb dit schema 6 weken gevolgd dus er komen weer andere oefeningen zal wel wat goede oefeningen hier vanaf halen .. en proberen een goed schema samen te stellen met de fitnessinstructeur

Comment

Originally posted by Gilberto View Post
                    Buik train ik elke trainingsdag
                    Ik kan mijn benen niet voluit gaan trainen i.v.m. het voetballen dat gaat namelijk alleen maar tegenwerken.
                    Buik elke trainingsdag? why??

Toch leuk hoe de mensen het brengen om geen benen te trainen

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                      Buik elke trainingsdag? why??

Toch leuk hoe de mensen het brengen om geen benen te trainen

Buik elke trainingsdag ? why not kan makkelijk

Ten eerste train ik wel benen leg press en mn kuiten maar wel licht
                      En ik weet niet of je het snapt, maar dit is geen "kut" smoesje want voor het voetbal heb je lange spieren nodig en als ik zwaar benen ga trainen krijg ik korte spieren

Comment

Buik elke trainingsdag ? why not kan makkelijk

Ten eerste train ik wel benen leg press en mn kuiten maar wel licht
                        En ik weet niet of je het snapt, maar dit is geen "kut" smoesje want voor het voetbal heb je lange spieren nodig en als ik zwaar benen ga trainen krijg ik korte spieren

dus dan wordt je zo een beachboy.. bovenkant afgetraind. ( na verloop van jaren ) en benen .. tsja.. das alleen om op te staan????

Comment

- edit -
                          Last edited by steentje; 14-11-2008, 16:10.

Comment

Ten eerste train ik wel benen leg press en mn kuiten maar wel licht En ik weet niet of je het snapt, maar dit is geen "kut" smoesje want voor het voetbal heb je lange spieren nodig en als ik zwaar benen ga trainen krijg ik korte spieren
                            Bij voetbal heb je ook explosiviteit/kracht nodig voor het sprinten, keren, springen en in duels. Aangepaste zware benentraining met squatten en lunges bv kan prima.

Comment

Sprinters rennen ook, hebben ook lange spieren nodig, maar die squatten cleanen etc wel als een gek, maar die zullen het wel fout hebben

En ben ook wel mee eens, 3x per week buik kan best wel, 2x vind ik persoonlijk lekkerder, maar als je toch geen benen doet
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X