Ja tuurlijk .. ik vind eigenlijk ook dat je gewoon alles moet trainen om een mooie verhouding te krijgen daar zit zeker een punt, maar ik ga pas echt zwaar benen trainen wanneer ik stop met het voetballen
Trainingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Gilberto View PostJa tuurlijk .. ik vind eigenlijk ook dat je gewoon alles moet trainen om een mooie verhouding te krijgen daar zit zeker een punt, maar ik ga pas echt zwaar benen trainen wanneer ik stop met het voetballen
Comment
-
Lang of kort bestaat niet kerel. Ze worden hoogstens strammer of soepeler. En soepelheid onderhouden is gewoon een kwestie van stretchen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Niet helemaal mee eens, merk zeker dat sinds benen meepak sowieso minder flexibel ben, stretch of niet.
Maar bij voetbal hoef je nou niet bepaald lenig te zijn dus zie niet waarom dat een punt is, magoed als die jongen geen benen mee wil pakken gaan wij hem echt niet overtuigenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostNiet helemaal mee eens, merk zeker dat sinds benen meepak sowieso minder flexibel ben, stretch of niet.
Maar bij voetbal hoef je nou niet bepaald lenig te zijn dus zie niet waarom dat een punt is, magoed als die jongen geen benen mee wil pakken gaan wij hem echt niet overtuigen
Als je niet meer flexibel bent rek je gewoon ronduit slecht of zelfs helemaal niet en het heeft er ook mee te maken hoe lang je rekt als ik een sprintje moet lopen rek ik maar 5 tot 6 seconden lang ga ik duur lopen rek ik heel lang door je zult merken dat het heel veel scheelt!!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostNiet helemaal mee eens, merk zeker dat sinds benen meepak sowieso minder flexibel ben, stretch of niet.
Maar bij voetbal hoef je nou niet bepaald lenig te zijn dus zie niet waarom dat een punt is, magoed als die jongen geen benen mee wil pakken gaan wij hem echt niet overtuigen
Comment
-
Ik ook lol ^^
En over dat rekken, ik rek al 9 jaar op dezelfde manier, en sinds het meepakken van benen is het gewoon minder lenig geworden, punt.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Welke rekoefeningen doe je? Doe je ze dynamisch, statisch? Hoe lang?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment