okej en nu ontopic
TRIPLE_OG's Gevorderde trainingschema
Collapse
X
-
@ dedicated_athlete: dit is een mooie uitleg over het product. Nu weet ik tenminste hoe het werkt. Maar toch ben ik er niet van overtuigd. Misschien wel op korte termijn, maar op lange...
Ik kan niks beter doen dan erikv te quoten om mn mening aan te tonen
Dit wordt een aardig welles nietes verhaal, dus ik denk dat de conclusie is dat ieder voor zich moet weten of ie het gebruikt ja of nee en of het goed is voor zijn/haar doel.The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Denk dat sis het slaapverhaal beter begrijpt dan de meesten hier, dus ga met sis mee.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je niks aan je lichaam mag toevoegen. Absoluut wel. Maar bepaalde basis elementen moet je intact laten denk ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDenk dat sis het slaapverhaal beter begrijpt dan de meesten hier, dus ga met sis mee.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je niks aan je lichaam mag toevoegen. Absoluut wel. Maar bepaalde basis elementen moet je intact laten denk ik.
je kloot er ook niet mee.. je boost alleen je basis .. en als sis het slaapverhaal begrijpt dan de meeste hier , dan weet hij ook dat enkel alleen de REM-fase je herstel fase is in je slaap... en niet de indommel fase, wij doen hier niets meer dan de basis element boosten, door met gaba zo snel mogelijk in de REM te komen , thats itHERSTEL FASE , PIEP? zooi
Comment
-
Originally posted by sickno View Posten als sis het slaapverhaal begrijpt dan de meeste hier , dan weet hij ook dat enkel alleen de REM-fase je herstel fase is in je slaap...
Wat gebeurt er dan in de diepe slaap dat de behoefte aan remslaap opwekt? Volgens Craig Heller worden in diepe slaap de batterijen van het brein weer opgeladen. Gedurende de dag zijn de glycogeenvoorraden in de gliacellen, het steunweefsel van de hersenen, uitgeput geraakt, en in de nacht moeten die weer aangevuld worden. Dat kan alleen, betoogt Heller, als de zenuwcellen in de hersenen ongevoelig zijn voor prikkels van buiten. Zo’n toestand, hyperpolarisatie, kan bereikt worden door alle kaliumionen uit de zenuwcellen naar buiten te pompen.
Zo’n situatie kan niet al te lang voort bestaan. De kaliumionen moeten af en toe terug de zenuwen ingepompt worden. Volgens Heller leidt dat laatste tot de verschijnselen van de remslaap. Niks diepere betekenis, gewoon een gevolg van wat huishoudelijk heen- en weerschuiven.
Tijdens de REMslaap is de hersenactiviteit hoog. Herstel vindt plaats tijdens de inactieve Slow Wave Sleep. Als je snel naar de REM slaap wilt dan sla je de herstelslaap dus over.
Maar dat heeft nog steeds niks met het schema van de topicstarter te makenLife's what you make it!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment