TRIPLE_OG's Gevorderde trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

okej en nu ontopic
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Oh, ok, ik kon niet uit de startpost opmaken dat je al 2 maanden bezig bent.

Ben benieuwd of het blijft werken voor je. Succes in ieder geval.
      Life's what you make it!

Comment

@ dedicated_athlete: dit is een mooie uitleg over het product. Nu weet ik tenminste hoe het werkt. Maar toch ben ik er niet van overtuigd. Misschien wel op korte termijn, maar op lange...

Ik kan niks beter doen dan erikv te quoten om mn mening aan te tonen
        Dit wordt een aardig welles nietes verhaal, dus ik denk dat de conclusie is dat ieder voor zich moet weten of ie het gebruikt ja of nee en of het goed is voor zijn/haar doel.
        Maar goed, back to OG's schema
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Denk dat sis het slaapverhaal beter begrijpt dan de meesten hier, dus ga met sis mee.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je niks aan je lichaam mag toevoegen. Absoluut wel. Maar bepaalde basis elementen moet je intact laten denk ik.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Denk dat sis het slaapverhaal beter begrijpt dan de meesten hier, dus ga met sis mee.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je niks aan je lichaam mag toevoegen. Absoluut wel. Maar bepaalde basis elementen moet je intact laten denk ik.

je kloot er ook niet mee.. je boost alleen je basis .. en als sis het slaapverhaal begrijpt dan de meeste hier , dan weet hij ook dat enkel alleen de REM-fase je herstel fase is in je slaap... en niet de indommel fase, wij doen hier niets meer dan de basis element boosten, door met gaba zo snel mogelijk in de REM te komen , thats it
            HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
              en als sis het slaapverhaal begrijpt dan de meeste hier , dan weet hij ook dat enkel alleen de REM-fase je herstel fase is in je slaap...
              De laatste jaren duiken er theorieën op waarin de belangrijkste rol juist is weggelegd voor de diepe slaap – de langzame-golfslaap of slow-wavesleep. Volgens die nieuwe slaaptheorieën is remslaap slechts een bijproduct.

Wat gebeurt er dan in de diepe slaap dat de behoefte aan remslaap opwekt? Volgens Craig Heller worden in diepe slaap de batterijen van het brein weer opgeladen. Gedurende de dag zijn de glycogeenvoorraden in de gliacellen, het steunweefsel van de hersenen, uitgeput geraakt, en in de nacht moeten die weer aangevuld worden. Dat kan alleen, betoogt Heller, als de zenuwcellen in de hersenen ongevoelig zijn voor prikkels van buiten. Zo’n toestand, hyperpolarisatie, kan bereikt worden door alle kaliumionen uit de zenuwcellen naar buiten te pompen.

Zo’n situatie kan niet al te lang voort bestaan. De kaliumionen moeten af en toe terug de zenuwen ingepompt worden. Volgens Heller leidt dat laatste tot de verschijnselen van de remslaap. Niks diepere betekenis, gewoon een gevolg van wat huishoudelijk heen- en weerschuiven.

Tijdens de REMslaap is de hersenactiviteit hoog. Herstel vindt plaats tijdens de inactieve Slow Wave Sleep. Als je snel naar de REM slaap wilt dan sla je de herstelslaap dus over.

Maar dat heeft nog steeds niks met het schema van de topicstarter te maken
              Life's what you make it!

Comment

idd..on-topic is een idee..
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X