Ik zou graag 2 tot 3x p/w een fullbodyschema willen maken om mij aan kracht en explosieviteit te helpen om zodoende mijn BJJ te verbeteren.
BJJ staat voor Braziliaans Jiu Jitsu en is een sport beoefend met een GI aan of te wel een judopak.
BJJ gaat verder waar judo stopt, namelijk op de grond met klemmen en verwurgingen, het grootste gedeelte word ook op de grond uitgeknokt.
BJJ is voor vele de basis geweest van het MMA of wel oneerbiedig gezegd het Freefight.
Nu had ik de volgende oefeningen in gedachten, ik zou alleen graag willen weten wat jullie van deze oefeningen vinden en hoe ik het beste de set/reps verhouding kan indelen.
Borst: Bench Press of Dumbell Press
Biceps: Arm Curl
Schouders: staande shoulder press met dumbells
Rug: Chin ups en Cable row
Triceps: Cable pusdown (1 been voor/1 been achter)
Bovenbenen: Squats en lunges
Kuiten: Rotary Calf
Graag jullie reacties.
BJJ staat voor Braziliaans Jiu Jitsu en is een sport beoefend met een GI aan of te wel een judopak.
BJJ gaat verder waar judo stopt, namelijk op de grond met klemmen en verwurgingen, het grootste gedeelte word ook op de grond uitgeknokt.
BJJ is voor vele de basis geweest van het MMA of wel oneerbiedig gezegd het Freefight.
Nu had ik de volgende oefeningen in gedachten, ik zou alleen graag willen weten wat jullie van deze oefeningen vinden en hoe ik het beste de set/reps verhouding kan indelen.
Borst: Bench Press of Dumbell Press
Biceps: Arm Curl
Schouders: staande shoulder press met dumbells
Rug: Chin ups en Cable row
Triceps: Cable pusdown (1 been voor/1 been achter)
Bovenbenen: Squats en lunges
Kuiten: Rotary Calf
Graag jullie reacties.
Comment