Fun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fun!

Ik wilde ff een postje doen over iets geinigs wat ik altijd probeer te implementeren in mijn trainingsschema's sinds maandje of 2

Fun element. Men pakt een oefening die men kick vind en gaat die oefenen net zolang je die kan. Je kan er ook meer van zulke pakken, maarja om even een voorbeeld te geven...Ik deed muscle ups gewoon als losse oefening erbij. En na 5 weken steeds maar proberen kon ik het ineens.

Nu doe ik "Op Handen Staan Tegen De Muur En Dan Push Ups"
    Haha ik vind dat gewoon lache om te doen

Andere voorbeelden zijn Pistols, Renegade Rows, en ik weet zeker dat anderen er ook nog wel wat kunnen verzinnen.

Kortom, wat ik wil zeggen is dat ik het enjoy om gewoon een "rare" afwisselende oefening te masteren...dit soort dingen zijn meer techniek dan echt puur kracht.

Ik realiseer me dat dit nogal een raar topic is (zijn jullie denk ik al wel gewend van mij inmiddels), en dat de opbouw nogal raar is maar ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben erop...

Variatie / Fun....we hebben het dan echt over 1 oefening op de 20 ofzo

Dual

Oja, overigens sta ik open voor kick-ass oefeningen zoals muscle up/handen staan/pistols/renegade, post ze graag
    BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
    BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

heb je niks te doen!! post gewoon iets nuttigs inplaats van hier allemaal onzin te plaatsen!! dit gaat helemaal nergens meer over. waar gaat het heen met dit forum

Comment

...had je niet beter kunnen gaan trainen ipv zo'n kinderachtig topic te posten?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Haha nooit geprobeerd.
        Maar ik moet eerst even serieus gaan knallen want anders word het nooit wat.
        en natuurlijk op dit forum kijken want ik heb nog veel vragen onbeantwoord en ik weet zeker dat die allemaal beantwoord zijn op dit forum.

Beetje offtopic sorry
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
          Haha nooit geprobeerd.
          Maar ik moet eerst even serieus gaan knallen want anders word het nooit wat
          ja topicstarter ook
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by laurann View Post
            Haha nooit geprobeerd.
            Maar ik moet eerst even serieus gaan knallen want anders word het nooit wat.
            en natuurlijk op dit forum kijken want ik heb nog veel vragen onbeantwoord en ik weet zeker dat die allemaal beantwoord zijn op dit forum.

Beetje offtopic sorry
            heel goed lekekr verder zoeken

@ ts uh nee zijn gare oefeningen haal al genoeg voldoening uit normale oefeningen

Comment

En... je weet zeker dat iets als ritmisch gymnastiek niet meer jouw ding is? Of iets als vaulting? Hoef je ook geen massa te bouwen :P

Comment

jezus stelletje bashers :P 1 op de 20 oefeningen iets funs....ik heb echt niks te klagen over krachttoename / massatoename :S dat vind ik ook leuk, maar gewoon iets nieuws leren vind ik nog chill.

dit bewijst wel wat ik al dacht, sommige mensen hier nemen zichzelf iets té serieus....
                BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Misschien kan je is informatie opzoeken over breakdancen bijvoorbeeld? Als dat meer jou ding is no offence hoor maar dat soort dingen komen daar we l in terug. Behendigheid, Lenigheid, Kracht in de vorm van dansen en trucjes en voorbeelden die jij noemde.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

totaal niet ritmisch gevoelig, en lenigheid van een lantaarnpaal...maar geef toe dat het me interessant lijkt :P overigens gaan jullie voorbij aan dat ik gewoon serieus fitness en dat ook leuk vind...

Comment

nou opzich hier wel een grappige oefening maar hij zit gewoon in mijn schema.
                      je gooit aardig gewicht in de smitmachine dan ga je hem behoorlijk hoog leggen of andersom dat is wat makkelijker.
                      dan ga je erop zitten doe je je voeten bij iemand onder de oksels en dan laat je je naar beneden vallen en dan hang je eigenlijk op zijn kop.
                      dan doe je een soort cruns beweging en je traint je buik, moeilijker maken met gewicht in je handen
                      Calisthenics / Street workout

Comment

als je de volgende keer nog meer van die lollige fun ideen hebt post ze dan hier Kermis en Circus forum • Forumindex

Comment

Nee maar sommige zijn gewoon echt doelloos. muscle up gaat nog wel.. renegade row zou kunnen als soort afwisselende superset. al vind ik het voor de onderrug wat instabiel lijken vanuit de pushupstand. verder de pistol squats komop lijkt wel zo'n russische volksdans en op zijn kom opdrukken lijkt gewoon op een vage dumbell shoulder press alleen kost dit veel meer moeite en dumbell shoulder press bespaard je ongetwijfeld meer kritiek

maar als jij het leuk vind kerel lekker blijven doen =)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            Nee maar sommige zijn gewoon echt doelloos. muscle up gaat nog wel.. renegade row zou kunnen als soort afwisselende superset. al vind ik het voor de onderrug wat instabiel lijken vanuit de pushupstand. verder de pistol squats komop lijkt wel zo'n russische volksdans en op zijn kom opdrukken lijkt gewoon op een vage dumbell shoulder press alleen kost dit veel meer moeite en dumbell shoulder press bespaard je ongetwijfeld meer kritiek

maar als jij het leuk vind kerel lekker blijven doen =)
                            je gaat er iig serieus op in :P

anyhow, het feit dat je op die manier spieren aanspreekt die je normaal niet zou gebruiken heeft sowieso een extra stimulerend effect........

dat jij zegt dat pistols dr lomp uitzien, dat kan ik ook van lunges zeggen maar toch doen mensen ze.

@ op de kop opdrukken...tja ik post iets ook al krijg ik er kritiek op...dat moet wel duidelijk zijn -_- wil niet zeggen dat de kritiek terecht is.

Comment

Als ik iets voor fun wil dan doe ik gewichthef of strongman achtige oefeningen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X