Fun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lunges zijn toch echt stuk minder gaar :P we hebben wel van die atletiek vrouwtjes die springen met de squat nog is 10cm de lucht in.. heel irritant voor je concentratie ^^

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      nou opzich hier wel een grappige oefening maar hij zit gewoon in mijn schema.
      je gooit aardig gewicht in de smitmachine dan ga je hem behoorlijk hoog leggen of andersom dat is wat makkelijker.
      dan ga je erop zitten doe je je voeten bij iemand onder de oksels en dan laat je je naar beneden vallen en dan hang je eigenlijk op zijn kop.
      dan doe je een soort cruns beweging en je traint je buik, moeilijker maken met gewicht in je handen

Daar is ook gewoon een apparaat voor hoor. Ben even de naam kwijt, die staat in de sportschool waar ik in de zomer altijd train.

:TS Lenig als een lantarenpaal kan heel breed genomen worden. 2 jaar geleden werd er bij ons met oud en nieuw een lawinepijl aan een lantarenpaal gebonde, nou soepeltjes buigen dat dat ding deed, niet normaal. Menig lenig persoon zou er jaloers op zijn
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Als ik iets voor fun wil dan doe ik gewichthef of strongman achtige oefeningen
        Als ik iets fun wil doen, doe ik mn vriendin
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X