Hoi, Ik ben hier al een hele poos niet geweest en er wordt gevraagd of ik eens iets wil posten.
OK dan. Dan heb ik direct een vraag.
Ik ben ergens een schema tegen gekomen dat steeds twee oefeningen met elkaar combineert met daarna pas 60 sec rust om vervolgens set 2 (en 3) te doen.
Bijv: squats 3x10 + bent over rows 3x10. Daarna 60 sec rust en dan nog twee sets.
Dan bijv. dumbbell military press met calf raises enz.
Dit dan in verschillende combinaties tot het eind van je training.
Wat denken jullie hiervan?
Mijn bedoeling is weer een beetje in vorm te komen. Ik ben een vrouw van 44 en weeg 70,5 kg. Niet veel te zwaar, maar ik wil mijn (zij)airbacks kwijt en een beetje strakker in mijn vel komen. Beweeg verder genoeg, maar niet genoeg voor 'strak-in-het-pak'
Mijn voeding heb ik uitgewerkt tot 2000 kcal 55% Kh, 25% eiwit en 20% vet.
Hiermee, samen met mijn training, raak ik 500/700 gr kwijt per week.
Ik wil het gaan combineren met 2 dagen Tae Bo workout. Ouderwets, maar wel leuker dan op de hometrainer.
Is dit een idee of kan ik me beter bij het 'normale' schema houden?
grt, Ineke
OK dan. Dan heb ik direct een vraag.
Ik ben ergens een schema tegen gekomen dat steeds twee oefeningen met elkaar combineert met daarna pas 60 sec rust om vervolgens set 2 (en 3) te doen.
Bijv: squats 3x10 + bent over rows 3x10. Daarna 60 sec rust en dan nog twee sets.
Dan bijv. dumbbell military press met calf raises enz.
Dit dan in verschillende combinaties tot het eind van je training.
Wat denken jullie hiervan?
Mijn bedoeling is weer een beetje in vorm te komen. Ik ben een vrouw van 44 en weeg 70,5 kg. Niet veel te zwaar, maar ik wil mijn (zij)airbacks kwijt en een beetje strakker in mijn vel komen. Beweeg verder genoeg, maar niet genoeg voor 'strak-in-het-pak'
Mijn voeding heb ik uitgewerkt tot 2000 kcal 55% Kh, 25% eiwit en 20% vet.
Hiermee, samen met mijn training, raak ik 500/700 gr kwijt per week.
Ik wil het gaan combineren met 2 dagen Tae Bo workout. Ouderwets, maar wel leuker dan op de hometrainer.
Is dit een idee of kan ik me beter bij het 'normale' schema houden?
grt, Ineke
Comment