hallo ik ben aernout en ik ben nieuw op dit forum.
ik heb al een half jaar fitness gedaan en ben over een maand al 14.
ik ben nog steeds lid van een health center en kan daar 2x per week naartoe, maar ik zat er aan te denken om thuis bezig gaan met gewichten en op het health center 2x per week jiu jitsu te doen.ow ja en ik heb nog geen gewichten maar ik ga wel 2 dumbells kopen van iedere 15kilo verstelbaar.ik wil niet dure fitness apparaatuur gaan kopen dus daarvoor heb ik het volgende trainingschema ontworpen:
5-10 minuten roeien
Warming up
Curl
3x10
5 kilo
Reverse curl
3x10
5 kilo
Concentration curl
3x10
5 kilo
Arnold press
3x10
5 kilo
Triceps
3x10
5 kilo
Crunch
3x15
5 kilo
side crunch
3x15
5 kilo
Push up
4x5
5-10 minuten roeien
Cooling down
ik weet nog niet hoelang ik dit schema aanhoud en wanneer zal ik kilo zal verhogen. laat graag je mening horen.
MVG
aernout
ik heb al een half jaar fitness gedaan en ben over een maand al 14.
ik ben nog steeds lid van een health center en kan daar 2x per week naartoe, maar ik zat er aan te denken om thuis bezig gaan met gewichten en op het health center 2x per week jiu jitsu te doen.ow ja en ik heb nog geen gewichten maar ik ga wel 2 dumbells kopen van iedere 15kilo verstelbaar.ik wil niet dure fitness apparaatuur gaan kopen dus daarvoor heb ik het volgende trainingschema ontworpen:
5-10 minuten roeien
Warming up
Curl
3x10
5 kilo
Reverse curl
3x10
5 kilo
Concentration curl
3x10
5 kilo
Arnold press
3x10
5 kilo
Triceps
3x10
5 kilo
Crunch
3x15
5 kilo
side crunch
3x15
5 kilo
Push up
4x5
5-10 minuten roeien
Cooling down
ik weet nog niet hoelang ik dit schema aanhoud en wanneer zal ik kilo zal verhogen. laat graag je mening horen.
MVG
aernout
Comment