trainingschem voor 13 jarige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainingschem voor 13 jarige

hallo ik ben aernout en ik ben nieuw op dit forum.
    ik heb al een half jaar fitness gedaan en ben over een maand al 14.
    ik ben nog steeds lid van een health center en kan daar 2x per week naartoe, maar ik zat er aan te denken om thuis bezig gaan met gewichten en op het health center 2x per week jiu jitsu te doen.ow ja en ik heb nog geen gewichten maar ik ga wel 2 dumbells kopen van iedere 15kilo verstelbaar.ik wil niet dure fitness apparaatuur gaan kopen dus daarvoor heb ik het volgende trainingschema ontworpen:

5-10 minuten roeien
    Warming up

Curl
    3x10
    5 kilo
    Reverse curl
    3x10
    5 kilo
    Concentration curl
    3x10
    5 kilo
    Arnold press
    3x10
    5 kilo
    Triceps
    3x10
    5 kilo
    Crunch
    3x15
    5 kilo
    side crunch
    3x15
    5 kilo
    Push up
    4x5

5-10 minuten roeien
    Cooling down

ik weet nog niet hoelang ik dit schema aanhoud en wanneer zal ik kilo zal verhogen. laat graag je mening horen.

MVG
    aernout

Lees de stickys eens, schiet je veel meer mee op!
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Lees de stickys eens, schiet je veel meer mee op!
      al doorgelezen maar kan je antwoord geven op me vraag?

Comment

als je die sticky's hebt gelezen zal je wel door hebben dat je een niet zo zinvol schema hebt opgesteld.
        Groeten

Comment

Hoe lukt dat eigenlijk, zo leven zonder benen, rug, borst?

Als je enkel armen wilt trainen, dan zit je... ah... euh... nee dan is je schema zelfs crap

Lees de TIENERBODYBUILDING stickie eens, en ook het beginnersschema.

Je bent jong en je wilt wat... Maar doe het dan direct goed. Ik denk niet dat je enig resulataat zal zien met dit ding. Dus schrap het vlug en lees nog wat verder.

Over je materiaal, in Healthcenter zul je zeker genoeg dingen vinden voor jouw vereisten. Dus ik zou daar blijven trainen ipv thuis te trainen, want je zal toch wat meer materiaal moeten dan de 2db's...
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
            Hoe lukt dat eigenlijk, zo leven zonder benen, rug, borst?

Als je enkel armen wilt trainen, dan zit je... ah... euh... nee dan is je schema zelfs crap

Lees de TIENERBODYBUILDING stickie eens, en ook het beginnersschema.

Je bent jong en je wilt wat... Maar doe het dan direct goed. Ik denk niet dat je enig resulataat zal zien met dit ding. Dus schrap het vlug en lees nog wat verder.

Over je materiaal, in Healthcenter zul je zeker genoeg dingen vinden voor jouw vereisten. Dus ik zou daar blijven trainen ipv thuis te trainen, want je zal toch wat meer materiaal moeten dan de 2db's...
            bedankt voor je reactie ^^ ik denk dat ik dan maar bij fitness blijf trainen.
            maar ik heb al een jaar gefitnist met 3x20 van 10 kilo maar ik zie nog niet echt veel verschil in me armen, wel een beetje maar hoe zou ik het prosces kunnen versnellen?

Comment

Originally posted by aernout View Post
              hallo ik ben aernout en ik ben nieuw op dit forum.
              ik heb al een half jaar fitness gedaan en ben over een maand al 14.
              ik ben nog steeds lid van een health center en kan daar 2x per week naartoe, maar ik zat er aan te denken om thuis bezig gaan met gewichten en op het health center 2x per week jiu jitsu te doen.ow ja en ik heb nog geen gewichten maar ik ga wel 2 dumbells kopen van iedere 15kilo verstelbaar.ik wil niet dure fitness apparaatuur gaan kopen dus daarvoor heb ik het volgende trainingschema ontworpen:

5-10 minuten roeien
              Warming up

Curl
              3x10
              5 kilo
              Reverse curl
              3x10
              5 kilo
              Concentration curl
              3x10
              5 kilo
              Arnold press
              3x10
              5 kilo
              Triceps
              3x10
              5 kilo
              Crunch
              3x15
              5 kilo
              side crunch
              3x15
              5 kilo
              Push up
              4x5

5-10 minuten roeien
              Cooling down

ik weet nog niet hoelang ik dit schema aanhoud en wanneer zal ik kilo zal verhogen. laat graag je mening horen.

MVG
              aernout

Sorry kerel moest ff lachen.. maar lees de stickies want zo alleen je armen trainen is natuurlijk niet tof!

Comment

Originally posted by denisen View Post
                Sorry kerel moest ff lachen.. maar lees de stickies want zo alleen je armen trainen is natuurlijk niet tof!
                ik snap nu wel dat het een slecht schema is en dat schemas maken niet mijn ding is xD
                Last edited by aernout; 21-09-2009, 20:57.

Comment

Originally posted by aernout View Post
                  ik snap nu wel dat het een slecht schema is en dat schemas maken niet mijn ding is xD
                  Dat leer je vanzelf, zoek naar beginnersschema's en je kan daarmee aan de slag.
                  Groeten

Comment

lees de stickys f

Comment

Originally posted by lbj23 View Post
                      lees de stickys f
                      van deze "oneliner strooier" kan Willem van Hanegem zelfs nog wat leren
                      Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X