Leo's 3e wave WSB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's 3e wave WSB

En weer een lekkere teaser voor de geïnteresseerden (maar meer voor mezelf, dat ik het terug kan vinden als ik het weer eens kwijt raak).

Edit: kut, weer eens geen ruimte door die kutfoto's die ik heb geplaatst
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Hier is die dan
    Attached Files
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik zou de ub en lb dagen omwisselen, je doet nu elke keer biceps de dag voor je bench traind, bij benchen gebruik je ook je biceps, aangezien je 'grote' oefening belangrijker is zou ik ze omdraaien. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor rows (lats). Verder zou ik zelf liever meer volume maken op 3 oefeningen dan op 5, bij je zware bench dag doe je 5 press oefeningen.. Ik zou niet proberen alles in 1 schema te stoppen, dat gaat toch nooit lukken, gewoon cyclen, hetzij per week/2 weken of per cyclus.
      Last edited by adon1s; 05-10-2009, 14:29.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Als je biceps voelt bij bench dan heb je je ellebogen niet genoeg naar binnen. Dus is het meer een technisch probleem.

Comment

Lol, technisch is bullshit, train je biceps eens de dag voor bench en antwoord dan opnieuw.
          Bij mij is het verschil bij 5 reps ongeveer 2, die ik de dag erna niet kan doen. Biceps zijn stabilisatoren.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Weet je wat goed is bij het benche probere al je spiere te spannen en langzaam presse Nagga
            Fiew was wat zwaarder dan ik had gedacht op zo'n manier
            Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Hier word op kracht gedrukt dus dat is snel...niet traag als een slak

Comment

Volgens mij Word je sterker door het rustig te presse omdat je langer spanning heb op je spieren En niet gehaast als een haas op speed

Ben zo geadviseerd door me trainer en de gym eigenaar (ook een instructeur)
                Ik weet niet waar jij jou info vandaan heb

Comment

Originally posted by difoh View Post
                  Volgens mij Word je sterker door het rustig te presse omdat je langer spanning heb op je spieren En niet gehaast als een haas op speed

Ben zo geadviseerd door me trainer en de gym eigenaar (ook een instructeur)
                  Ik weet niet waar jij jou info vandaan heb
                  Haha, krijg nu al spanning op me lachspieren.
                  Groeten

Comment

*Zucht*
                    alleen dombo's denken dat je sterkt wordt als je als een slak drukt. Bij traag kun je misschien meer spiervezels vermoeien en spiermassa ontwikkelen, maar je wordt niet sterk.

Kracht heeft weinig te maken met het aanspreken van spiervezels. Het heeft meer te maken met hoeveel motor eenheden je lichaam in 1x explosieve uitbarsting kan aanspreken en neurologische vermoeidheid. Je hebt ook snelheid nodig om het gewicht fatsoenlijk in beweging te krijgen.

Als je instructeur dit niet weet moet hij maar eens even terug naar school.

Comment

ahh wil je zeggen van niet dan

Comment

Hoe meer herhalingen je doet hoe hoger je de tempo kan opvoeren en als je op kracht traint doe je niet zoveel herhalingen maar dat zou jij natuurlijk moeten weten

Comment

Hoe meer herhalingen, hoe neurologischer je vermoeid raakt, des te minder motoreenheden worden aangesproken, dus je hebt minder snelheid en dus kracht. Trainen op explosiviteit wordt niet voor niks gedaan op 2-3reps met meerdere sets op een relatief licht gewicht.

Dus doe maar niet alsof je er verstand van hebt balletje.

Comment

Nu praat je over explosieviteit en net nog over kracht koendoe zelfs als k google afzoek lees ik het man Ik ga togh niet zomaar dingen roepe of wat

Comment

Originally posted by difoh View Post
                              Nu praat je over explosieviteit en net nog over kracht koendoe zelfs als k google afzoek lees ik het man Ik ga togh niet zomaar dingen roepe of wat
                              Dat doe je anders wel.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X