Oke.. als er iets is, waarin ik te weinig interesse heb, dan is het schema's. En daardoor blijf ik ze ook moeilijk vinden.
Ik zou me ervoor moeten schamen, maar ik laat mn schema nog altijd door de sportschool maken, en dan pas ik wat dingen aan.
Nadat bij mijn laatste schema er geen bench, squat en dl in zat (geloof dat ze gewoon niet willen dat ik dat daar doe), werd het toch een beetje te gek Om maar te zwijgen van dat er meer tricep oefeningen dan rug oefeningen in zaten.
Mijn (boven)benen lopen nogal voor, krijg daar zelfs commentaar over van anderen. Mijn bovenrug loopt achter. Daarom heb ik denk ik ook een beetje rare indeling.
Ik kom niet veel verder dan het volgende. Graag lekker veel commentaar.
1)Borst schouders triceps
DB press
Incline db press
Flyes
overhead dumbbell press
Side raises
triceps cable pressdowns
Dumbell tricep extension
2) Benen rug biceps
Squat
Bent barbell rows
Deadlift
Extension
Behind The Neck Pulldowns
Bb curl
standing calf raise
Ik zou me ervoor moeten schamen, maar ik laat mn schema nog altijd door de sportschool maken, en dan pas ik wat dingen aan.
Nadat bij mijn laatste schema er geen bench, squat en dl in zat (geloof dat ze gewoon niet willen dat ik dat daar doe), werd het toch een beetje te gek Om maar te zwijgen van dat er meer tricep oefeningen dan rug oefeningen in zaten.
Mijn (boven)benen lopen nogal voor, krijg daar zelfs commentaar over van anderen. Mijn bovenrug loopt achter. Daarom heb ik denk ik ook een beetje rare indeling.
Ik kom niet veel verder dan het volgende. Graag lekker veel commentaar.
1)Borst schouders triceps
DB press
Incline db press
Flyes
overhead dumbbell press
Side raises
triceps cable pressdowns
Dumbell tricep extension
2) Benen rug biceps
Squat
Bent barbell rows
Deadlift