4 daags trainingsschema, graag feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 daags trainingsschema, graag feedback

bij deze mijn schema.
    ik train thuis, met een barbell, dumbells, een bank en een vloer.

graag zou ik er wat feedback over hebben

Bvd.
    Attached Files
    Pain is temporary, Pride is forever

Vraag me af hoe je squat, dus neem maar aan dat je dan een powerrack hebt, zo niet dan is helemaal kansloos en moet je jezelf niet voor de gek houden en gewoon een gym gaan zoeken, magoed komtie;

2x deadlift, ma-wo veel plezier ermee gaat het wss niet worden tenzij je 30kg deadlift
    2x bicep, really ?
    No chins
    Wat doet die MP op donderdag
    Hoe kom je erbij om een lying dumbell curl te doen, lijkt me compleet a-relaxt voor je schoudergewricht danwel je ant. delt.
    Ik mis bovenkant borst in ze geheel
    Mis zijkant schouders
    Mis achterkant schouders, en nee die BOR is niet genoeg in ze eentje
    Waar zijn pushups goed voor
    Waarom alle 4x12 and I swear to god als je komt met omdat ik wil droogtrainen heb je oorlog
    Waarom skullchrushers over een tricepoefening die je ellebogen minder belast, zeker na zo'n bankssessie waar je maxt moet je je ellebogen beetje ontzien
    Waarom elke keer maxen op de bench
    Hoeveel verschil maakt 12-10-6 nou, welke wil je nou een PR zetten ? Als je voor een nieuw 12RM gaat ben je kapot, als je nieuwe 10 doet ook en bij 6 ook. Als je alles een PR zet op dezelfde dag zijn het geen echte 12RM-10RM-6RM gewichten
    Last edited by Yawgmoth; 05-10-2009, 18:43.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

bedankt voor de reactie, daarom plaats ik het ook om te weten of het goed is of niet.. wat het dus niet is.

Maar goed, squaten doe ik door hem op mijn kast te leggen en vanaf daar in mijn nek. dit gaat vrij redelijk.
      4x12 omdat ik gelezen had dat dit goed zou moeten zijn.. niet dus?
      bench moet dus gewoon ook vrij rustig aan. oke zet ik erin.
      Welke oefening raad je dan aan ipv lying dumbell curl?

2x biceps doe ik omdat ik die een beetje achterliggend vind op de rest.. vandaar dat ik ze wat extra aandacht wou geven. pushups kunnen in principe ook wel geschrapt worden maar vind ze gewoon chill om te doen vandaar...

En welke oefeningen zou ik dan moeten doen om de bovenkant borst, zijkant schouders en achterkant schouders te doen?

Comment

Je traint een aantal maanden, waarvan 1 maand serieus en dan liggen je biceps al achter? Lijkt me erg sterk.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ja heb vroeger veel opgedrukt en buikspieren etc. gedaan en voetbal meerdere malen in de week.. vergeten erbij te zetten

btw.. mijn linkerborst heeft veel meer massa dan mijn rechter.. iemand een idee hoe dit komt?

Comment

Als beginner zou ik sowieso geen aparte dag voor armen inlassen, de tijd die je daaraan besteed kan je beter aan andere oefeningen besteden. Vind de opzet niet heel slecht, maar die armen dag wel, zeker als je de dag erna gaat bankdrukken.
            Doe gewoon een voorgeschreven schema en hou je eraan ipv nu zelf te gaan kloten, het wordt het toch allemaal net niet op deze manier. Bijv zoiets:
            TMUSCLE.com | Big Boy Basics
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

bedankt, dat schema kan ik wel wat mee
              iemand nog eventuele toevoegingen?

Comment

en heb je een alternatieve oefening voor:

Seated or Chest-Supported Row
                standing reverse grip triceps pressdown
                Last edited by Axel05; 05-10-2009, 21:34.

Comment

Squatten door de barbell eerst op je kast te leggen? WTF?

Wel creatief trouwens, maar nee dat gaat het hem niet doen vrees ik.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

ghehe je moet iets als je niet al teveel geld hebt he
                    lukt best aardig hoor ;p alleen ben bang dat als die te zwaar gaat worden mijn kast het ooit een keertje begeeft

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Squatten door de barbell eerst op je kast te leggen? WTF?

Wel creatief trouwens, maar nee dat gaat het hem niet doen vrees ik.
                      Squatten met behulp van een dip-rack, das pas handig
                      Originally posted by Axel05 View Post
                      lukt best aardig hoor ;p alleen ben bang dat als die te zwaar gaat worden mijn kast het ooit een keertje begeeft
                      Ik ben bang dat een kast inderdaad niet is gemaakt voor zware squats.
                      Groeten

Comment

zo'n hack squat is er trouwens wel een alternatief voor. maarja daar kan je natuurlijk een stuk minder gewicht in nemen waardoor die een stuk minder effectief wordt neem ik aan?

Comment

zo'n hack squat is er trouwens wel een alternatief voor. maarja daar kan je natuurlijk een stuk minder gewicht in nemen waardoor die een stuk minder effectief wordt neem ik aan?
                          gewicht is relatief, als de intensiteit maar hoog genoeg is.
                          Groeten

Comment

Maar hoe krijg die dan daar? Want als je die barbell er op kunt tillen kun je hem ook wel in je nek leggen toch? Of verwissel je die schijven op de kast ofzo?

Dat moet je me echt ff uitleggen man. Of maak anders een filmpje ofzo.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

nhja een barbell tot +- 40 kg in mijn nek leggen lukt me wel maar verder kom ik eigenlijk ook niet haha.. meestal leg ik hem met 2 schijven er op en dan doe ik de rest van de schijven op de kast zelf erop. dan met je rug tegen de kast en in je nek laten vallen :P

zorg wel dat je kast niet een halve meter hoger is dan je nek lijkt me namelijk niet echt aan te raden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X