4 daags trainingsschema, graag feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahahaha weet je wat het is, niet om lullig te doen want eigenlijk weet je in principe totaal niet waar je mee bezig bent op deze manier, maar ik moet zeggen dat ik dit wel enorm grappig vind. Heb ik dan ook nog nooit van gehoord, je bent echt de eerste volgens mij.

Je doet in tegenstelling tot de triple b-boys teminste wel moeite om te squatten ookal is het maar 40 kg.

Haha, te grappig man.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Hahahaha weet je wat het is, niet om lullig te doen want eigenlijk weet je in principe totaal niet waar je mee bezig bent op deze manier, maar ik moet zeggen dat ik dit wel enorm grappig vind. Heb ik dan ook nog nooit van gehoord, je bent echt de eerste volgens mij.

Je doet in tegenstelling tot de triple b-boys teminste wel moeite om te squatten ookal is het maar 40 kg.

Haha, te grappig man.
      Daarvoor vraagt hij om advies he, hij had ook wel door dat ze training niet optimaal was
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Daarvoor vraagt hij om advies he, hij had ook wel door dat ze training niet optimaal was
        yup inderdaad daarom ook graag wat hulp met het schema
        vond hem zelf ook wel grappig,
        nhja squat nu meestal met 60 kg ofzo.. niet al teveel maar beter dan niks toch..
        het liefst zou ik de squat natuurlijk vermijden door middel van alternatieven.. maar goed,

en over mijn gemaakt schema, als ik de donderdag eruit zou halen, de sets en reps een beetje aanpas en een aantal oefeningen verander voor oefeningen die beter zouden zijn. Is die dan wel goed/beter?
        Pain is temporary, Pride is forever

Comment

dit schema heb ik van internet gehaald van de link van adon1s.

deze wel goed?
          iemand op/aanmerkingen?

en hoe zou ik de sets/reps aan moeten pakken?

heb btw de squat verwisseld voor dumbell squats.. de reden hiervoor is in de vorige reacties te lezen
          Attached Files

Comment

Ik zou voor 1-benige-squats gaan, als je niet normaal kan squatten. Je moet toch de intensiteit hoger kunnen leggen, met db's gaat dat nogal moeilijk.
            Hack squats zijn GEEN machine, maar hack squats vanaf de grond: De stang achter je, evt. met schijfjes onder je hielen en dan omhoog met het gewicht. Op deze oefening kan je nog wel aardig wat gewicht verzetten, als je niets anders kan bedenken..
            Qua sets en reps staat het er uitgelegd.. 8x3hh. voor de ene dag en dan beginnen met een gewicht wat je maximaal 5x zou kunnen drukken. Daar doe je dus 8 setjes van 3hh mee, met 1 min. rust.
            Andere dag doe je 3x8hh.
            Voor triceps kan je nog een extension erbij doen en voor de oefening op dag 1 die je weggeschrapt hebt zou ik chins doen, anders gewoon een DB row erbij..
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

ik heb niet echt de andere posts gelezen maar als ik je schema zie, zie ik dat je kleine spiergroepen 2x traint en grote niet>? bjiv. 2x biceps en maar 1x borst... hoe zit dat ?
              on the road to get huge

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Ik zou voor 1-benige-squats gaan, als je niet normaal kan squatten. Je moet toch de intensiteit hoger kunnen leggen, met db's gaat dat nogal moeilijk.
                Hack squats zijn GEEN machine, maar hack squats vanaf de grond: De stang achter je, evt. met schijfjes onder je hielen en dan omhoog met het gewicht. Op deze oefening kan je nog wel aardig wat gewicht verzetten, als je niets anders kan bedenken..
                Qua sets en reps staat het er uitgelegd.. 8x3hh. voor de ene dag en dan beginnen met een gewicht wat je maximaal 5x zou kunnen drukken. Daar doe je dus 8 setjes van 3hh mee, met 1 min. rust.
                Andere dag doe je 3x8hh.
                Voor triceps kan je nog een extension erbij doen en voor de oefening op dag 1 die je weggeschrapt hebt zou ik chins doen, anders gewoon een DB row erbij..
                oke, ik heb nu dumbell rows erbij gezet. En wat voor tricep extension zou je me aanraden om te doen?
                ja hack squat had ik al opgezocht ziet er wel goed uit.
                en over die 1 benige squats.. hoe voer je die dan uit? is dat niet ontzettend moeilijk om de juiste balans te houden met een gewicht in je nek...

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                ik heb niet echt de andere posts gelezen maar als ik je schema zie, zie ik dat je kleine spiergroepen 2x traint en grote niet>? bjiv. 2x biceps en maar 1x borst... hoe zit dat ?
                Hmm geen idee hoe dat zit.. heb dat schema van internet dusja.. wat voor oefeningen zou ik er nog bij moeten doen om dit gelijk te trekken volgens jouw mening?

Comment

trouwens nog een vraagje.. kan ik de ub en lb ook omdraaien? aangezien ik op zaterdag voetbal... en als ik dan op vrijdag lb doe mijn benen helemaal kapot zijn op zaterdag.. of is dit niet goed?

Comment

Originally posted by Axel05 View Post
                    trouwens nog een vraagje.. kan ik de ub en lb ook omdraaien? aangezien ik op zaterdag voetbal... en als ik dan op vrijdag lb doe mijn benen helemaal kapot zijn op zaterdag.. of is dit niet goed?
                    Ja, dat kan, lijkt me ivm voetbal een beter plan.
                    Groeten

Comment

zag deze op het net staan..

Basic Line Free-Rack PE-BS-230 - Fitness Seller

is deze goed/handig/stevig geneog om mee te squaten?
                      qua lengte is die in ieder geval goed, wat een geluk weer dat ik zo klein ben

Comment

Denk dat die wel goed is, maar zou zelfs voor een paar knaken meer een power rack of zo kopen, heb je op de lange termijn meer aan.
                        Groeten

Comment

oke, ik zal eens zoeken naar een leuk power rackje.
                          rond de hoeveel euro is een normaal bedrag voor zo'n rack? of eventueel een mooi linkje van een leuk power rack

Comment

BodyCraft Power Rack

Ik weet niet of dit binnen je budget past, maar heb je meer aan voor de toekomst.
                            Groeten

Comment

pfoe.. die is wel erg prijzig.. zat eigenlijk een beetje te denken aan 200 max...

Comment

dit is echt iets wat zeer goed is in een homegym, maar weet niet wat je verder al hebt
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X