voldoende rust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voldoende rust

hoi, mijn naam is mitch,

1.80m
    77kg
    13.7% vet
    3 keer per week trainen, dinsdag, donderdag, zondag.

ik weet na aanleiding van al dezen topic's nu dat rust heel erg belangerijk is voor de spieren maar iik zit met een anderen probleen,

ik werk op de maandag, woensdag en vrijdag als vuller bij de plus,
    ik doe dan al die dagen de drank dat hout in bier kraten tillen, vullen en om stapelen, soms wel 30-40 kratten de avond die ik in mijn handen heb.

mijn vraag is dan ook als ik die dag vantevoren getraint heb en dan de volgende avond weer aan het tillen ben dat ik dan mijn spieren weer te veel belast en daar door mijn spieren aan het kapot maken ben of dat de training die avond er voor geen nit heeft gehad en dan niks op bouw.

Alast bedankt Mitch.

die kratten zijn waarschijnlijk maar een fractie van de maximale weerstand die je kan tillen, dus zal het wel meevallen. Eventueel zul je iets langzamer herstellen, en kan het een minimaal negatief effect hebben. Ik vermoed echter dat dit te verwaarlozen is.

Daarbij kun je op allerlei manieren zorgen dat je je herstel zo optimaal mogelijk houd. Door vroeg naar bed te gaan, geen alcoho te drinken, etc etc.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zijn wel mensen die een topfysiek hebben opgebouwd en zwaarder werk deden dan vakken vullen of in een magazijn werken (sorry dso ), zou gewoon de normale regels respecteren die aangehouden worden m.b.t. rust e.d. en dan zal allemaal wel loslopen. Iets meer eten en denk dat probleem dan wel bijna opgelost is, verder heeft dyno uiteraard gelijk
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom,

Maakt niks uit.
          Zwaar werk en trainen gaat prima samen. Goed eten en een goeie nachtrust is heel erg belangrijk.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Welkom.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

wat zijn 30-40 kratjes op één avond ??

Geen paniek, je zult er geen hinder van ondervinden
              No means Try Again

Comment

Het is geen welkomsttopic mannen (en vrouw).

@ Topic
                Zou er niet over in zitten. Als het je resultaten in de weg zit merk je het vanzelf.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

(welkom)

en 30/40 kratjes is geen punt. Voldoende voeding is belangrijk
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Welkom

Comment

Beste wat je kunt doen is luisteren naar je lichaam... Merk je vanzelf wel zoals GenIx zei
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

mensen heel erg bedankt voor dezen antwoorden dat stelt me weer tot rust en ik ben inderdaad mijn eten goed aan het opbouwen. voor meer gewicht, ik heb me al rn 2 maanden neit meer geweegt.

allen menssen bedankt en jullie horen nog van me

Comment

Veel succes !!!
                          No means Try Again

Comment

Uhm gewogen Sterkte
                            Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse