Zo, nog even 8 weken een redelijk normaal doch heftig split schema om mijn schammele lichaampje nog even een beste optater te verkopen voordat ik mij ga inleven in de wereld van HST (als me dat dan nog steeds aanspreekt).
Split buffel schema einzel
Collapse
X
-
Ik vind het een vaag schema, vooral dat je dinsdag deadlift, woensdag benen, donderdag deadlift.
Beetje te veel van het goede lijkt mij. En waarom 2x schouders, 2x rug, 1x borst, 1x benen en 1x armen?
Ik zou als ik jou was met een 4 dagen split rug biceps, borst triceps, schouders traps, benen kuiten doen, of beetje de kleine spiergroepen om gooien, wat je zelf fijner vindt.
Denk dat je nu te weinig sets doet in totaal voor bijv een grote spiergroep als rug of benen.Groeten
-
Originally posted by Revius View PostIk vind het een vaag schema, vooral dat je dinsdag deadlift, woensdag benen, donderdag deadlift.
Beetje te veel van het goede lijkt mij. En waarom 2x schouders, 2x rug, 1x borst, 1x benen en 1x armen?
Ik zou als ik jou was met een 4 dagen split rug biceps, borst triceps, schouders traps, benen kuiten doen, of beetje de kleine spiergroepen om gooien, wat je zelf fijner vindt.
Denk dat je nu te weinig sets doet in totaal voor bijv een grote spiergroep als rug of benen.
Ik had wel wat meer uitleg kunnen posten id.
4 daags schema is 4e optionele dag die een heeeeele enkele keer zal voorkomen. Meestal geen tijd voor de 4e.
Ik deadlift niet op de benendag, hoewel je daar wel een puntje hebt denk ik ja.
Waarom borst en benen 1 x? Borst heb ik aanleg voor, hoef ik weinig voor te doen, er zijn andere groepend ik liever 2 x meepak als dat kan. Maar mijn rug biceps indeling is exact zoals jij het zegt hoor: rug, biceps in 1 training.
Maar jouwe is id iets logischer, ik zal eens ff wt aanpassen.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
opzich kan je wel kloten met spiergroepen, alleen zou dan wel uitkijken dat je bepaalde dingen niet de dag na de ander doet, zoals schouders/borst benen/rug, als je het gewend bent en het niet erg vindt is het niet zo'n ramp, maar persoonlijk probeer ik daar altijd voor zover mogelijk 2 dagen tussen te laten zitten.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment