Split buffel schema einzel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Split buffel schema einzel

Zo, nog even 8 weken een redelijk normaal doch heftig split schema om mijn schammele lichaampje nog even een beste optater te verkopen voordat ik mij ga inleven in de wereld van HST (als me dat dan nog steeds aanspreekt).
    Attached Files
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Ik vind het een vaag schema, vooral dat je dinsdag deadlift, woensdag benen, donderdag deadlift.
    Beetje te veel van het goede lijkt mij. En waarom 2x schouders, 2x rug, 1x borst, 1x benen en 1x armen?
    Ik zou als ik jou was met een 4 dagen split rug biceps, borst triceps, schouders traps, benen kuiten doen, of beetje de kleine spiergroepen om gooien, wat je zelf fijner vindt.

Denk dat je nu te weinig sets doet in totaal voor bijv een grote spiergroep als rug of benen.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Ik vind het een vaag schema, vooral dat je dinsdag deadlift, woensdag benen, donderdag deadlift.
      Beetje te veel van het goede lijkt mij. En waarom 2x schouders, 2x rug, 1x borst, 1x benen en 1x armen?
      Ik zou als ik jou was met een 4 dagen split rug biceps, borst triceps, schouders traps, benen kuiten doen, of beetje de kleine spiergroepen om gooien, wat je zelf fijner vindt.

Denk dat je nu te weinig sets doet in totaal voor bijv een grote spiergroep als rug of benen.

Ik had wel wat meer uitleg kunnen posten id.

4 daags schema is 4e optionele dag die een heeeeele enkele keer zal voorkomen. Meestal geen tijd voor de 4e.

Ik deadlift niet op de benendag, hoewel je daar wel een puntje hebt denk ik ja.

Waarom borst en benen 1 x? Borst heb ik aanleg voor, hoef ik weinig voor te doen, er zijn andere groepend ik liever 2 x meepak als dat kan. Maar mijn rug biceps indeling is exact zoals jij het zegt hoor: rug, biceps in 1 training.

Maar jouwe is id iets logischer, ik zal eens ff wt aanpassen.
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

opzich kan je wel kloten met spiergroepen, alleen zou dan wel uitkijken dat je bepaalde dingen niet de dag na de ander doet, zoals schouders/borst benen/rug, als je het gewend bent en het niet erg vindt is het niet zo'n ramp, maar persoonlijk probeer ik daar altijd voor zover mogelijk 2 dagen tussen te laten zitten.
        Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X