Nu al een tijdje bezig met een FB schema (lees ongeveer een jaar) en wil nu is overstappen naar een Splitschema. Ik heb veel rondgeneusd over wat mensen aanraden en wat voor soort schema's al eerder zijn opgesteld en e.e.a. doorgenomen met instructeur op de fitness school en ben tot het volgende schema gekomen.
Mijn trainingsdagen liggen niet helemaal vast, soms verschillen de dagen nog wel is ivm verplichtingen.
In het geel heb ik oefeningen aangegeven welke ik niet zeker van ben of dit niet te veel van het goede wordt en of ik deze beter weg kan laten.
Over de sets en reps ben ik nog niet helemaal uit. Het kan zijn dat dit 12-10-8 wordt of 12-10-10-8 of iets in die trant.
Tips, verbeteringen en suggesties zijn zeer welkom.
Gr
Mijn trainingsdagen liggen niet helemaal vast, soms verschillen de dagen nog wel is ivm verplichtingen.
In het geel heb ik oefeningen aangegeven welke ik niet zeker van ben of dit niet te veel van het goede wordt en of ik deze beter weg kan laten.
Over de sets en reps ben ik nog niet helemaal uit. Het kan zijn dat dit 12-10-8 wordt of 12-10-10-8 of iets in die trant.
Tips, verbeteringen en suggesties zijn zeer welkom.
Gr
Comment