Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een pols van 189 ? huh lijkt me wel erg hoog, dit is je maximale hartslag. Om vet te verbranden moet je zorgen dat je op 60-70% van je maximale hartslag gaat zitten. Het is belangrijk dat je genoeg zuurstof binnen krijgt, de zuurstof zorgt voor vetverbranding. Ga je hijgen of kun je niet meer rustig praten tijdens de inspanning dan doe je het te intensief.
Dus 220 - je leeftijd en daar 60-70% van.
Een pols van 189 ? huh lijkt me wel erg hoog, dit is je maximale hartslag. Om vet te verbranden moet je zorgen dat je op 60-70% van je maximale hartslag gaat zitten. Het is belangrijk dat je genoeg zuurstof binnen krijgt, de zuurstof zorgt voor vetverbranding. Ga je hijgen of kun je niet meer rustig praten tijdens de inspanning dan doe je het te intensief.
Dus 220 - je leeftijd en daar 60-70% van.
dat was ik vergeten te vermelden wil de bras , waarschijnlijk weer te vlug geantwoord en een stukje vergeten.
bij het verbranden van vet is veel zuurstof nodig, als je begint te snakken naar adem zoekt je lichaam dus naar makkelijker te verbranden brandstof. Dus gewoon wat iedereen hier zegt (en laat blijken) rustig tempo lekker lang.
Wat ook vaak vergeten wordt is dat je heel moeilijk vet verbrand als je geen uithoudingsvermogen hebt. Je zou dan eerst wat conditie op moeten bouwen en je dan richten op vet verbranden. Maar je voeding blijft in mijn ogen het belangrijkste. Ik denk dat je door goed met je voeding om te gaan geen cardio nodig hebt om vet te verbranden. Je lichaam gaat zich aanpassen aan de cardio, als je dan een tijdje geen cardio doet ga je sneller vet opslaan.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment