Crezi's Begin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Crezi View Post
    Mag ik nu trouwens nog suiker, want zat te kijken met magere yoghurt dan is 250 ml 100kcal is dus niet echt veel dus dan ken ik beter volle yoghurt halen
    Als je wilt gaan bulken en yoghurt neemt, pak dan inderdaad de volle variant. Heb je weer een paar extra kcal erbij.

Lactose is niet zo een grote ramp om binnen te krijgen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      Cornflakes is troep, nou ik gok op hoogstens zo een 300 kcal bij het ontbijt.

Waarom is dit eigenlijk troep?

Vraag me dit al even af

een degelijke portie met halfvolle melk zit je toch aan +- 500 kcal? pak (als de rest van voeding op orde zit) daar eventueel een whey shake bij en je begint de dag toch stevig?

Zal wel voor de suikers zijn waarschijnlijk?

Comment

Originally posted by Mowgli Bayat View Post
        Waarom is dit eigenlijk troep?

Vraag me dit al even af

een degelijke portie met halfvolle melk zit je toch aan +- 500 kcal? pak (als de rest van voeding op orde zit) daar eventueel een whey shake bij en je begint de dag toch stevig?

Zal wel voor de suikers zijn waarschijnlijk?
        jup, brinta of havermout is een veel beter alternatief

Comment

ja, maar de keuze is aan je eigen om er suiker bij te doen

dus zo'n 3 a 4 duizend calorien per dag gaan eten en hoevaak per week zal ik dan gaan trainen want dan ken ik ook nog ff kijken wat gunstiger ligt in mijn buurt en qua prijzen. momenteel houd ik het op die thuisoefeningen die ik elke ochtend doe maar dat is ook niet veel waard maar het eten is dus het belangrijkst.

Thanks guys

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            jup, brinta of havermout is een veel beter alternatief
            ik snap t al.

Brinta is per 100gr. 370kcal en havermout ook zo iets maar als je er pap van maakt is het veel minder staat er. of ken je ook kant en klare havermoutpap kopen? als dat zo is zal dat het wel zijn.
            en cruesli in de yoghurt?
            want 100 gr cruesli is al 400kcal met dan bijv. 250ml yoghurt erbij is ook al 100 kcal meer kom je op 500kcal.
            Gelukkig zijn er veel verschillende dingen om te eten heb ik tenminste niet elke dag het zelfde

Comment

ja, maar de keuze is aan je eigen om er suiker bij te doen

dus zo'n 3 a 4 duizend calorien per dag gaan eten en hoevaak per week zal ik dan gaan trainen want dan ken ik ook nog ff kijken wat gunstiger ligt in mijn buurt en qua prijzen. momenteel houd ik het op die thuisoefeningen die ik elke ochtend doe maar dat is ook niet veel waard maar het eten is dus het belangrijkst.

Thanks guys
              Gast ik heb er al wat meer spiermassa erbij. Niet ineens zoveel gaan eten. Tenzij je heel erg wil aandikken. Ga 500 kcal boven je behoefte zitten, is meer als genoeg.

Kijk maar eens naar het topic, evil carbs en obisity en zie dat toegevoegde suikers (die fructose bevatten) zorgt voor de welvaatziektes en niet verzadigd vet, dat zogenaamd slecht is. Dus ik zou suiker niet nemen, zolang het niet nodig is. Rond de training is het een ander verhaal, dan kun je ze juist gebruiken.

En nee voeding is niet het belangrijkst, alles is belangrijk. Training, voeding, rust.

Comment

ik snap t al.

Brinta is per 100gr. 370kcal en havermout ook zo iets maar als je er pap van maakt is het veel minder staat er. of ken je ook kant en klare havermoutpap kopen? als dat zo is zal dat het wel zijn.
                en cruesli in de yoghurt?
                want 100 gr cruesli is al 400kcal met dan bijv. 250ml yoghurt erbij is ook al 100 kcal meer kom je op 500kcal.
                Gelukkig zijn er veel verschillende dingen om te eten heb ik tenminste niet elke dag het zelfde
                Cruesli is gesuikerde meuk. Als je al zoiets erbij wilt nemen, neem dan naturel muesli.

En koop gewoon havervlokken en bereid hetzelf. Is beter en bespaart je ook nog eens handen vol geld.

Comment

Iemand die begrip toont thanks

Ik eet gewoon een ontbijt als ik opsta dat is meestal cornflakes of brood.
                  ik eet dan tussendemiddag ook altijd wel zoiets en 'savonds eet ik gewoon een vol bord eten, altijd verschillend. tussendoor eet ik ook gewoon andere dingen zoals koek/snoep. Maar ik ben nog beneden de 20 moeten jullie rekening mee houden.
                  Tijdens me werk neem ik altijd 6 boterhammen mee, maar ik hoef niet elke dag te werken. Maar die boterhammen tellen dan als tussemiddag en middag want dan ben ik voor etenstijd net thuis en eet ik thuis gewoon mijn avondeten.
                  Probeer tussen de middag iets van kwark te nemen , 250 gram ofzo en dan pak je de andere helft savonds voor het slapen,moet mee te nemen zijn op het werk,en zitten veel eiwitten in,probeer op je brood iets van kipfilet oid waar veel eiwitten in zitten,verder kun je best wat tussendoor pakken lijkt mij, zolang je het maar met mate doet.

Succes!

Comment

ok thanks kerel,

neer erg aandikken hoef ik niet gaat mij erom dat ik wat meer wordt.
                    dus ga alvast een beetje rondkijken voor sportscholen

Comment

ok thanks

ik schrijf het allemaal op zodat ik een tabelletje kan maken.
                      met die havermout dacht ik het al die vlokken ja is inderdaad veel goedkoper.
                      en muesli is ook goed thankyou

Comment

Ow ow ow, fucking hell!

Succes maat

Comment

zou gewoon brinta drinken..

succes.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            zou gewoon brinta drinken..

succes.
                            ken je brinta drinken dan?

Comment

morgen drop ik ff schema van hoe ik wil eten moet nog ff uitrekenen, en dan kunnen jullie nog paar tips geven, maar hoe zit dit nou met je avondeten hoe ken ik berekenen hoeveel kcal daar inzit dan

Comment

Nou Crezi, kun je de volgende keer niet even aan je vader doorgeven dat je ook geinteresseerd bent in krachttraining, want toen ik 2 weken in Holland was heb je mij daar helemaal niets over verteld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X