Crezi's Begin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thanks voor begrip, ik heb trouwens wel zomersticky gelezen en dat gaf inderdaad info. veel dingen had snuff sann me pa al gezegd, inderdaad maar wat hij mij vertelde las ik ook in zomersticky dus kan ik het wel van hem aannemen ik hoop hier gewoon veel info te krijgen kan geen kwaad toch
    Crezi

Comment

Kan zeker geen kwaad! Kennis is POWAH!
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Kan zeker geen kwaad! Kennis is POWAH!
        Zo mag ik het horen

Comment

Voedingsschema

Dit is dan mijn voedingsschema kijken of jullie daarbij kunnen helpen
          ik heb hem gemaakt dat ik hem ook tijdens werk kan gebruiken
          Attached Files

Comment

alleen de rijtjes zijn een beetje uit elkaar gegaan hoop dat jullie het nog een beetje kunnen zien

Comment

Zeg zoonlief, misschien is het verstandig om een wat beter schema te nemen.
              Wanneer je naar Sch00m's Evolution gaat start hij met een heel mooi excel schema die jij ook kunt gebruiken.
              Dan zal je voeding er voor ons een heel stuk duidelijker uitzien.
              Je bent in ieder geval lekker bezig.
              Anderen zullen jou wel degelijk helpen met adviseren wat je nu wel en niet moet eten.
              Succes.

Comment

Originally posted by Crezi View Post
                Dit is dan mijn voedingsschema kijken of jullie daarbij kunnen helpen
                ik heb hem gemaakt dat ik hem ook tijdens werk kan gebruiken
                Lekker leven heb jij, iedere dag opstaan om 10:15.....
                Je hebt nu de eerste stap gezet en hebt van alles wat je eet en drinkt het aantal kcal vermeldt. Echter, wat nog veel belangrijker is dan de kcal is om te vermelden hoeveel gram vet, eiwitten en koolhydraten alles bevat. Dus ik raad je aan om die drie kolommen ook nog toe te voegen.
                En als je niet weet wat in al je eten en drinken zit, dan kan je het bijvoorbeeld hier vinden: Snoopy's Calorieëntabel
                Succes!
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

thanks, ja ik z al er even naar kijken maar dat kwart over 10 kan ook vroeger zijn hoor maar dat is maximaal zodat ik minimaal 10 uur rust heb.

Comment

23 Januari

Ik heb besloten pas 23 januari met mijn voedingsschema te beginnen zodat ik een nog beter kan maken en eerst veel kan lezen en leren.
                    en ook dat ik op dat moment naar de sportschool kan wil waarschijnlijk ff bij Ringer Sportplaza in Dordrecht gaan kijken.

Ben daar vroeger met school vaak geweest, en vond dat een prettige sportschool vooral omdat ze je daar goed helpen. en dat Life Fitness krachttraining beviel me goed.

Als ik dan genoed weet wil ik er eiwitshakes bij gebruiken zodat ik zeker weet dat ik er wat aan heb en niet four gebruik.

Deze topic bewaar ik nog ff en waarneer het zover is open ik gewoon een nieuwe.
                    Ik ben er dus zeker van waar ik mee bezig ben
                    en bedank jullie nogmaals en alvast voor dan.
                    Als het goed is zijn jullie hier om elkaar te helpen

Comment

Uitstellert. Begin gewoon nu al, en verbeter hem al naargelang die behoefte er is.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben het met Gen eens.
                        Kom op man, als je geinteresseerd bent begin je er nu aan.

Comment

Van uitstel komt afstel

Comment

Ja ben wel bezig met veel vreten alleen niet echt via mijn schema
                            En ja die situps etc. hou ik ook gewoon aan alleen met shakes begin ik pas 23ste. en wil deze week inschrijven bij Ringer maar ken dit ook voor 1 jarig contract Snuff Senior?

Comment

En ja die situps etc. hou ik ook gewoon aan alleen met shakes begin ik pas 23ste. en wil deze week inschrijven bij Ringer maar ken dit ook voor 1 jarig contract Snuff Senior?
                              Veel vreten? Ik geloof nooit dat jouw pa dat zo heeft gezegd.....

Comment

Dr is maar 1 Snuff mijn zoon, en dat ben ik, dus we gaan elkaar niet tutoieren met junior en senior ok?Hehehe.
                                Waarom naar de Ringer, dan moet je een heel stuk fietsen, dacht dat ze in de stadspolders ook een aantal sportscholen hadden.
                                Originally posted by Knulletje View Post
                                Veel vreten? Ik geloof nooit dat jouw pa dat zo heeft gezegd.....
                                Hij heeft ook nog helemaal niets gevraagd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X