Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zeg juist dat ik geen tijd heb om naar een gym te gaan... al zou ik wel willen... en mijn financiële toestand laat het helaas ook niet toe
Kan een bench enigzinds voor vervanging zorgen?
Ben bang dat je amper resultaat gaat zien als je als beginner thuis gaat trainen. Ik snap dat het zomer is, maar als je het niet goed aan kunt pakken raad ik je aan er niet aan te beginnen tenzij je het gewoon leuk vind om beetje met dumbells te rollebollen. Tis een dure sport, kost redelijk wat tijd en vergt veel discipline niet iets wat je voor de lol doet bij meeste (tenminste het thuis alleen trainen zonder fatsoenlijke equipment)
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Ik doe het al 9 maanden, eind vorige zomer ben ik ermee gestart. Dus het is niet omdat het zomer is dat ik ermee wil beginnen, in de hoop van de 'get ripped in 4 weeks' resultaten te zien. Ik dacht dat het mogelijk was om thuis ook fatsoenlijk te kunnen trainen, maar ik zal dus eens kijken voor een gym..
Ik ben 15 en woon dus in het huis van mijn ouders, dus een home gym is geen oplossing.. Kzal wat zagen voor een abonnement op een fitness... Ik zei enkel dat het te duur was in de hoop dat je ging afkomen met: 'er is natuurlijk wel een mogelijkheid om het thuis te doen...'
Als je moeilijk gaat doen over dat je niets kan, kan je beter maar niet aan bodybuilden beginnen want dan zullen de resultaten je zeer tegenvallen.
Het vergt zeer veel discipline en opoffering en als je er geen tijd voor kunt maken is het gewoon niet de moeite waard om er aan te beginnen. Als je al veel hobby's hebt en bodybuilden op de 2e plek zet, krijg je gewoon maar minimale resultaten.
Comment