massatraining scheme 17jarige beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    sticky's lezen...

je kunt geen plaatselijk vet weghale.....

aangezien jij nogal mager bent, moet je bulke, en niet zeike over een beetje buikvet.
    Ik vul je even aan in het geval hij misschien niet wil gaan bulken (alhoewel het icm met een sportschool abonnement wel beter zou zijn gezien de stats).

Aangezien je geen plaatselijk vet kan weghalen zoals FM al zei, kan je wel je buikspieren trainen met tegengewicht zodat deze dikker (dus zichtbaarder) worden.
    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

IK wacht maar met posten volgens mij tot dat ik sticky's heb doorgenomen:P

ik weet dat ik geen plaatselijke vet kan weghalen

Comment

Dus je bent niet bereid om een voedingsschema op te stellen?
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

ALS ik weet wat zo'n voeding schema inhoud. ben trouwens 1 meter 83 en 65kilo

Comment

Alles staat in de stickies, misschien moet je die eens even goed doorlezen. Beantwoord waarschijnlijk veel vragen waar je mee zit.

Comment

Ben ik al mee bezig.
              Ik heb trouwens een halterbank thuis.
              ik zit alleen met deze oefeningen:Chin Ups, Triceps extensions en Hanging leg raise

moet ik ff kijken of ik vervangende kan vinden

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Dit waren 5 gratis tips (plus 1 gratis bonus tip) Voor de volgende 5 moet je betalen. Deze zijn 2 euro per stuk en kunnen alleen aangeschaft worden in pakketten van 5. (Omgerekend 10 euro per pakket.)

Graag over maken naar Giro BNF (263).

Wij geven nooit geld terug.

Krijg je per pakket ook een bonustip?

dan wil ik mss nog wel een pakket aanschaffe

Comment

Originally posted by koekwaus View Post
                  Ben ik al mee bezig.
                  Ik heb trouwens een halterbank thuis.
                  ik zit alleen met deze oefeningen:Chin Ups, Triceps extensions en Hanging leg raise

moet ik ff kijken of ik vervangende kan vinden
                  Probeer een gym te zoeken, boek je 2x zoveel resultaat.

Comment

volgens mij is de bedoeling van dit forum dat je ZELF met een trainingsschema komt en dan zul je hier tips en adviezen krijgen.
                    Voor een kant een klaar traingsschema: zie Stickies, maar ben niet de eerste die dat zegt

Comment

ALS ik weet wat zo'n voeding schema inhoud. ben trouwens 1 meter 83 en 65kilo
                      Weet je ook je vetpercentage, dat heb je namelijk nodig voor een voedingsschema
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                        Weet je ook je vetpercentage, dat heb je namelijk nodig voor een voedingsschema
                        Dat dacht ik al, hiervoor moest je toch zo'n apperaat ter beschikking hebben? zoja, dan lukt het me niet om dat te regelen

Comment

Dat dacht ik al, hiervoor moest je toch zo'n apperaat ter beschikking hebben? zoja, dan lukt het me niet om dat te regelen
                          Nogmaals, zoek een gym, dit is verspilde energie. Je hebt thuis lang niet de benodigdheden om goed te kunnen squatten benchen etc. Bovendien ben je nieuw rond dit gebied en moet je uitvoering gecontroleerd worden.

Comment

Yo matti

beter ga je snel stickys lezen swa en niet zoveel ouwehoeren weetje.. benen trainen is the shit .. je weetzelluf.. gewoon alles trainen bro. Je weet toch ?

Zomersticky's lezen om mooiboy the worden conjo .. beter in de gym knallen zijn ook chickis weetje! succes!

Peace

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Yo matti

beter ga je snel stickys lezen swa en niet zoveel ouwehoeren weetje.. benen trainen is the shit .. je weetzelluf.. gewoon alles trainen bro. Je weet toch ?

Zomersticky's lezen om mooiboy the worden conjo .. beter in de gym knallen zijn ook chickis weetje! succes!

Peace
                              Fuck gast, ge zijt precies nen halve junk die ant lullen is, miss juist amerikaans filmpke bekeken ofzo ??

You wanna be gangsta
                              No means Try Again

Comment

Ik ben gangster. For shizzle my nizzle.. je weet.

Peace out

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X