massatraining scheme 17jarige beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• massatraining scheme 17jarige beginner

hallo,
    ik vind dat ik weining spiermassa heb.
    ik ben 17 jaar oud ben ongveer 1 meter 85/87 en ongveer 65/67 kilo.|(moet lengte en kilo opnew eens doen:P)

ik heb 1 maand geleden 3/4 weken kracht training gedaan. toen was ik gestopt en nu 3/4 weken later ben ik weer begonnen.

graag zou ik breeder willen zijn, borstspieren,buikspieren en armspieren trainen.
    ik doe nu voor de armen 3x 15 (12kilo), opdrukken en buikspieroefeningen 3x 15/20x,
    wat ik nog heb gedaan de 1ste maand was dat wat hierboven staat en 3x 15/20 (20kilo) bankdrukken.
    ik zou graag ook nog wel een lichte sixspack hebben het hoeft niet voor me zolang ik een platte buik heb

maar door 1/2 jaar niks van sport te doen heb ik daar wat vet gekregen, en dit moet ik dus zeker door bijvoorbeeld fietsen 30/45min erafhalen?

ik wil graag thuis trainen heb hiervoor eigen redenen ^^

ik doe de oefeningen 3,4 ,5 xin de week ligt eraan hoeveel ik zin heb erin :P. maar wil wel 4x in de week doen.

van eten doe ik alleen wat minder tussendoortjes eten voor de rest wil ik daar geen aandacht aan besteden

zou graag dus een trainingsschema voor snel mogelijk spiermassa op te bouwen met de mensen hier willen maken.

Als ik nog iets moet doen zeg het maar alvast bedankt voor de hulp
    Last edited by koekwaus; 08-06-2010, 23:36.

stickies lezen verrekte koekwaus
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      stickies lezen verrekte koekwaus
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Als je aan eten al geen aandacht wil besteden.. laat maar zitten dan.. waar wil jij dan nieuwe spiervezels mee aanmaken? met klei?
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik bedoel met eten, dat speciaal eten uhmm, weet ff niet hoe dit heet.
          andere tips over eten zijn altijd wel welkom.

Met paar oefeningen zie ik dat je met zo'n stang omhoog moet trekken moet ik ff kijken hoe k dat ga doen.

kan ik daarbuiten ook nog 30min op crosstrainer zitten voor mijn buikvet te verbranden,zo ja hoe vaak en hoelang per week?
          Last edited by koekwaus; 09-06-2010, 00:11.

Comment

Beter ga je eerst de stickies lezen... daar staat eigenlijk alles in wat je nodig hebt.. kom je er na een hele avond geconcentreerd lezen nog niet uit met vragen dan helpen we je graag..

Je krijgt van mij wel alvast een paar tips (gratis en voor niets maar daar blijft het ook bij tot je de stickies hebt gelezen):

1. Stel een duidelijk doel wat je wilt behalen met krachttraining.
            2. Reken je energie behoefte uit en stel een voedingsschema op.
            3. Pak om te beginnen het fullbody trainingsschema dat in de stickies staat. (fullbody)
            4. Train in het begin niet te zwaar maar leer jezelf eerst de uitvoering van de oefening 100% correct aan. (oefeningen+filmpjes)
            5. Zorg dat je elke nacht minimaal 8 uur slaap krijgt.
            6. BONUS TIP: 70% = voeding, 20% = rust, 10% = training.

Dit waren 5 gratis tips (plus 1 gratis bonus tip) Voor de volgende 5 moet je betalen. Deze zijn 2 euro per stuk en kunnen alleen aangeschaft worden in pakketten van 5. (Omgerekend 10 euro per pakket.)

Graag over maken naar Giro BNF (263).

Wij geven nooit geld terug.

Comment

Bedankt en vooral voor de BONUS! ik zal nu niet meer lezen inveband slapen.
              ik zal maar moeten gaan werken als ik nog wat tips nodig heb

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Als je aan eten al geen aandacht wil besteden.. laat maar zitten dan.. waar wil jij dan nieuwe spiervezels mee aanmaken? met klei?
                Even ter correctie, je maakt geen nieuwe spiervezels aan, je bestaande spiervezels worden alleen versterkt/dikker

Comment

Ik zeg het weer zoals bij andere. Ik heb zelf namelijk ook deze tip gekregen. Een six-pack is niets waard als ectopussy! Ga voor wat beter ontwikkelde borst, rug, schouders, biceps en triceps spieren en vergeet je benen natuurlijk niet. Six-pack komt daarna wel weer

Verder lees de stickies door, ik heb zo ook al het een en het andere geleerd daardoor
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by koekwaus View Post
                    graag zou ik breeder willen zijn, borstspieren,buikspieren en armspieren trainen
                    ALLE spiergroepen trainen. OOK BENEN...
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      ALLE spiergroepen trainen. OOK BENEN...
                      Juist! Als er iets is waar ik niet tegen kan is het van die mensen die weigeren benen te trainen omdat ze in de zomer toch tot aan hun middel in het zwembad staan... Beseffen alleen niet dat door je benen te trainen de rest zich ook beter en sneller ontwikkelt. Daarnaast train je met squatten niet alleen je benen maar ook je onderrug en buikspieren.

Maar om even terug te komen op wat TS allemaal heeft gezegd. Je post laat namelijk niet echt merken dat je gemotiveerd bent, zo geef je aan alleen te trainen wanneer je zin hebt, niet je voeding wil aanpassen en vooral thuis wil trainen. Ik heb geen problemen met thuis trainen zolang je daar de apparatuur voor hebt, zo niet zoek dan in godsnaam een sportschool.

Als je niet gemotiveerd bent om er ook daadwerkelijk moeite voor te doen en dingen in je levensstijl te veranderen dan weet ik eigenlijk niet waarvoor we je zouden moeten helpen...
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Even ter correctie, je maakt geen nieuwe spiervezels aan, je bestaande spiervezels worden alleen versterkt/dikker
                        Danku

Comment

sixpack hoef ik ook niet te hebben, zolang ik wat meer buikvet kwijt ben. Benen was ik helemaal te trainen, want het ziet niet uit als je bijvoorbeel boven alleen gespierd ben en dat je dan met die dunne beentjes komt aangerent.

Ik wil 4 /5 dagen in de week trainen, dus als ik geen erin heb kan ik het een andere dag doen. Maar ik zal en moet van mezelf aan de 4/5 x week komen.

Over met voeding ik heb nooit gezegd dat ik niet geholpen erin wil worden. kan wel zijn dat jullie het anders opvatten. maar ik bedoelde met eten dat ik niet die dingen ga eten voor fitness met die protiene en eiwitten. bij mij in de klas zijn mensen die dat alleen maar doen.
                          Last edited by koekwaus; 09-06-2010, 13:51.

Comment

sixpack hoef ik ook niet te hebben, zolang ik wat meer buikvet kwijt ben. Benen was ik helemaal te trainen, want het ziet niet uit als je bijvoorbeel boven alleen gespierd ben en dat je dan met die dunne beentjes komt aangerent
                            sticky's lezen...

je kunt geen plaatselijk vet weghale.....

aangezien jij nogal mager bent, moet je bulke, en niet zeike over een beetje buikvet.

Comment

maar ik bedoelde met eten dat ik niet die dingen ga eten voor fitness met die protiene en eiwitten. bij mij in de klas zijn mensen die dat alleen maar doen.
                              *Sign* here we go again...
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X