schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema

hey,

ik was op zoek naar een schema waar ik mijn armen en buik kan trainen. ik wil een schema over 4 dagen gespreid. kan iemand mij helpen? ik heb het 4 dagen schema helemaal bovenin gezien maar snap niks van al die termen. ik ben sinds kort bezig met sit ups en enkele dingen met 2,5 kilogram. ik hoop dat iemand mij kan helpen.

mvg florian

ik ben pas 14 en heb nooit echt iets met kracht training gedaan.

Comment

Originally posted by florian96 View Post
      ik was op zoek naar een schema waar ik mijn armen en buik kan trainen.
      Zucht, alles trainen.

ik heb het 4 dagen schema helemaal bovenin gezien maar snap niks van al die termen.
      Google is your friend.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

4dagen schema is niet voor beginners, kijk eens naar de fullbody.

stickys lezen!

gr

Comment

Welkom,

Lees dit topic maar eens. Zal je al heel wat info leren en ook enkele termen leren. Je zal er ook een beginners schema (full body) vinden.

Het is trouwens niet enkel een trainingsschema die belangrijk is, maar ook je voeding is belangrijk. Je zal dat ook wel in de uitleg lezen Dat kan je hier lezen.

Verdere info die ik je als beginner kan geven. Probeer zelf zoveel mogelijk info op te zoeken. Kijk hier een beetje rond op het forum. Als je dan nog vragen hebt over iets, kan je ze gerust stellen en zullen ze wel helpen.

Maar zonder zelf eerst moeite te doen zal je niet veel hulp hoeven te verwachten

Veel succes alvast

Comment

Waarom alleen armen en buik?

Comment

Als beginner begin je met een fullbody. Begin licht te trainen om je pezen en aanhechtingen te laten wennen aan het werk wat nog moet gaan komen. Geleidelijk aan kun je gaan opbouwen. Pezen en aanhechtingen hebben langer tijd nodig om sterker te worden dan je spieren.

Ga niet als een dolleman tekeer maar houd je verstand erbij en laat de enthousiasme niet meteen de vrije loop. Hou je aan een schema. Neem genoeg rust na je trainingsdagen. Bijvoorbeeld 1 dag full body trainen 2 dagen rust. 1 dag trainen 2 dagen rust.

Maak een voedingsschema. bereken eerst wat je behoefte is.

Pak het fullbody schema van Generalix die je kan vinden in de stickys.

Ik zal het makkelijk voor je maken:

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post420179

Onderaan vind je een excel schema. begin hiermee.

Comment

dat eerste topic vind ik wat je zei heb ik al meerdere keren doorgelezen alleen ik zou zo niet weten wat goed is als beginner. ik zoek ook wel op google en kijk veel op het forum rond. ik zou als iemand mij kan helpen een klein opzetje willen. ik vind het erg moeilijk om een goed schema samentestellen.

bedankt voor het helpen.

mvg florian

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  Als beginner begin je met een fullbody. Begin licht te trainen om je pezen en aanhechtingen te laten wennen aan het werk wat nog moet gaan komen. Geleidelijk aan kun je gaan opbouwen. Pezen en aanhechtingen hebben langer tijd nodig om sterker te worden dan je spieren.

Ga niet als een dolleman tekeer maar houd je verstand erbij en laat de enthousiasme niet meteen de vrije loop. Hou je aan een schema. Neem genoeg rust na je trainingsdagen. Bijvoorbeeld 1 dag full body trainen 2 dagen rust. 1 dag trainen 2 dagen rust.

Maak een voedingsschema. bereken eerst wat je behoefte is.

Pak het fullbody schema van Generalix die je kan vinden in de stickys.

Ik zal het makkelijk voor je maken:

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post420179

Onderaan vind je een excel schema. begin hiermee.

dat exel document had ik nog niet gezien. daar staan alleen dingen in met gewichten en zonder toch. want ik heb alleen gewichten. is het opwarmen ook goed met zo'n fiets die vast staat? die hebben wij wel.

bedankt voor al die info.

mvg florian

Comment

dat exel document had ik nog niet gezien. daar staan alleen dingen in met gewichten en zonder toch. want ik heb alleen gewichten. is het opwarmen ook goed met zo'n fiets die vast staat? die hebben wij wel.

bedankt voor al die info.

mvg florian
                    Hoe bedoel je? ga je thuis trainen?

Comment

ja dat doe ik. een sport school gaa tniet lukken.

Comment

ja dat doe ik. een sport school gaa tniet lukken.
                        Waarom niet?
                        Calisthenics / Street workout

Comment

ik heb daar geen ttijd voor. en doe het gewoon liever thuis.

Comment

ik heb daar geen ttijd voor. en doe het gewoon liever thuis.

14 jaar en dan geen tijd? wat doe je allemaal nog meer dan?

en met alleen tuis trainen zal je niet ver komen mits je een homegym hebt met alles erop en eraan.

en zowiezo niet alleen armen en buk tainen maar ALLES!
                            Last edited by The Phoenix; 23-07-2010, 11:00.

Comment

ik heb echt veel hobbys. en ik wil er weer een bij doen. het gaat niet zeer om echt mega sterk maar ik ben niet sterk en heb echt letterlijk geen kracht. ik wil graag wat meer massa en kracht. mijn broer heeft een paar jaar geleden ook thuis getraind en dat heeft hem vlink geholpen. als iemand mij kan helpen graag.

gr florian

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X