Hallo allemaal. Ik ben bas 18 jaar 1.86 lang. 65 kilo. en ik sport nu 2 maand bij de sportschool. elke week ga ik 3 namelijk maandag woensdag en vrijdag (dinsdag en donderdag voetbal). ik merk nu een heel klein beetje resultaat in mijn spieren maar niet veel. Ik doe altijd buik, schouder, bi en triceps en veel voor de rug en borstspieren. ik eet altijd als avond eten in de hele week. 3x aardappelen 3x vlees 1x italiaans 1x oosters. 1x pizza/patat en nog soep met ander klein eten als bapao. en natuurlijk wortels spinazie. elke ochtend eet ik 4 broodjes met pasta. in de middag ook, af en toe tosti of oven broodjes. ik heb dus een beetje resultaat ik voel sommige spieren wel sterker woren.
zo heb ik het de afgelopen 2 maand gedaan, en ga ik de komende maanden doen. wat kan ik aan deze dingen veranderen dat het beter en sneller gaat? hoelang duurt het voor je echt wat spieren ziet? 8 maand? een jaar?
serieus bliven graag.
groet bas
zo heb ik het de afgelopen 2 maand gedaan, en ga ik de komende maanden doen. wat kan ik aan deze dingen veranderen dat het beter en sneller gaat? hoelang duurt het voor je echt wat spieren ziet? 8 maand? een jaar?
serieus bliven graag.
groet bas
Comment