schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema?

Hallo allemaal. Ik ben bas 18 jaar 1.86 lang. 65 kilo. en ik sport nu 2 maand bij de sportschool. elke week ga ik 3 namelijk maandag woensdag en vrijdag (dinsdag en donderdag voetbal). ik merk nu een heel klein beetje resultaat in mijn spieren maar niet veel. Ik doe altijd buik, schouder, bi en triceps en veel voor de rug en borstspieren. ik eet altijd als avond eten in de hele week. 3x aardappelen 3x vlees 1x italiaans 1x oosters. 1x pizza/patat en nog soep met ander klein eten als bapao. en natuurlijk wortels spinazie. elke ochtend eet ik 4 broodjes met pasta. in de middag ook, af en toe tosti of oven broodjes. ik heb dus een beetje resultaat ik voel sommige spieren wel sterker woren.

zo heb ik het de afgelopen 2 maand gedaan, en ga ik de komende maanden doen. wat kan ik aan deze dingen veranderen dat het beter en sneller gaat? hoelang duurt het voor je echt wat spieren ziet? 8 maand? een jaar?

serieus bliven graag.

groet bas

Lees de stickies. Wat je eet is crap, en je traint geen benen.

Als je resultaten wil zien moet je beter eten en beter trainen. Zoek gewoon even voor een voorbeeld fullbody hier en stel een eetschema op.

Hoe snel je resultaat ziet hangt vooral af van je eetpatroon en een stukje aanleg.
    Fear is the mind killer

Comment

Waar is hier een voorbeeld van fullbody?

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html

Koste me 2 seconde om te vinden... gewoon een van de stickies onder training
        Fear is the mind killer

Comment

Dat doe ik toch ook. 3 sets. 15 x per set. met goede rust er tussen. Ik ga nu ook nog de benen trainen. Maar ik had het meer over, wat er verkeerd is aan mijn voeding.?!

Comment

lees de stickies in dagelijkse voeding eerst maar eens
            Fear is the mind killer

Comment

elke ochtend 4 broodjes met pasta,..? wat voor pasta? blanke pasta, volkoren pasta, chokopasta, hazelnootpasta, pinda pasta, wat voor pasta?

Maar wat je opsomt als voeding stelt iig weinig voor.
              De pizza zal wel net als de patat zijn vet en voedingloos en de soep ook.
              Tenzij je zelf een goede pizza maakt en goede patatten bakt en zelf maakt, niet meer doen. De soep, alleen zelfgemaakt goedgevulde soep nemen en de groentes niet helemaal kapot koken, anders stilt het alleen wat de honger maar voeden doet het niet.
              Verder gewoon wat meer eten en wat meer eiwitten nemen.

En 1x per week je benen goed trainen, dat is in je voordeel met voetballen.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X