Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

Aangezien ik eroip gewezen word dat me voeding zeer slecht is ben ik benieuwt naar een goed voorstel van een van jullie.

ik wil flink groeien deze winter dus moet voldoende voeding hebben.

lengte: 1,86
    gewicht: 78,5 kg
    vet percentage nog niet bekend zal niet zo veel zijn heb geen buik ofzo gewoon redelijk normaal zal ik het noemen.

als iemand nog extra suggesties heeft om flink te groeien is het altijd welkom
    Zonden anabolen a.u.b

mvg Rob.

Hehe...

Is niet helemaal hoe het werkt hier. Niet een kwestie van een vraag droppen en een kant en klaar schema krijgen.

Je moet eerst je onderhoud uitrekenen. Wat je nodig hebt zonder aan te komen of af te vallen.
    Dan moet je je doel vaststellen... massa, kracht, afvallen.
    Daarna ga je een eetschema opstellen en je daar aan houden.

De meesten hier zullen je graag begeleiden in dit proces... maar niet zomaar kant en klaar eindproduct aanreiken. Ook omdat je dan niet snapt hoe en waarom en je je er waarschijnlijk toch niet aan gaat houden...

Mijn tip:
    Begin met de stickes lezen... pak een voorbeeld xls van iemand erbij... ga er wat mee spelen en maak een eetschema.
    Fear is the mind killer

Comment

zal ik gaan doen bedankt

Comment

Je topic staat in het verkeerde forumdeel.
        Lees de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post546838 hier vind je in hoe je een schema moet opstellen. Als het af is of als je niet meer weet wat je nog kan invullen kan je je schema posten in het forumdeel dagelijkse voeding.

Succes!
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X