Beste mensen,
Ik ben een jongen van 16 jaar, weeg 48 kilo en ben 1.60 lang.
Ik train nu zon 3 en half week en vind het wel chill.
1e week deed ik alles door elkaar maar een vriend van me vertelde dat dat niet goed was, 2e week deed ik de dingen fout om en deze week heb ik pas waarvan ik denk dat het een beetje goed is.
Ik train 2/3x per week, ik mag van mijn fitnesschool maar 2x per week maar soms ga ik ook wel eens een keer extra, normaal ga ik woensdag en vrijdag maar als het lukt ook stiekem maandag.
Mijn vraag is, is dit goed om te trainen, op deze manier?:
Woensdag:
Borst, triceps, benen, buikspieren
Vrijdag: Rug, schouders, biceps, benen, buikspieren
Als het kan, dus als ik stiekem kan trainen op maandag ziet hij er zo uit:
Maandag:
Woensdag:
Rug, schouders, biceps
Vrijdag:
Benen, buikspieren, triceps & borst
Als ze me vertellen dat ik maandag niet mag dan doe ik de woensdag-vrijdag schema alleen, als ik stiekem er wel doorheen kom doe ik gewoon die maandag-woensdag-vrijdag schema
is dat zo goed ingesteld of moet ik wat aanpassen?
mvg
Ik ben een jongen van 16 jaar, weeg 48 kilo en ben 1.60 lang.
Ik train nu zon 3 en half week en vind het wel chill.
1e week deed ik alles door elkaar maar een vriend van me vertelde dat dat niet goed was, 2e week deed ik de dingen fout om en deze week heb ik pas waarvan ik denk dat het een beetje goed is.
Ik train 2/3x per week, ik mag van mijn fitnesschool maar 2x per week maar soms ga ik ook wel eens een keer extra, normaal ga ik woensdag en vrijdag maar als het lukt ook stiekem maandag.
Mijn vraag is, is dit goed om te trainen, op deze manier?:
Woensdag:
Vrijdag: Rug, schouders, biceps, benen, buikspieren
Als het kan, dus als ik stiekem kan trainen op maandag ziet hij er zo uit:
Maandag:
Woensdag:
Rug, schouders, biceps
Vrijdag:
Benen, buikspieren, triceps & borst
Als ze me vertellen dat ik maandag niet mag dan doe ik de woensdag-vrijdag schema alleen, als ik stiekem er wel doorheen kom doe ik gewoon die maandag-woensdag-vrijdag schema
is dat zo goed ingesteld of moet ik wat aanpassen?
mvg
Comment