Na veel logs van anderen te hebben gelezen en nog steeds volgende lijkt het mij zelf ook leuk om een log bij te houden van mijn dagelijkse bezigheden in de gym.
Ik zie de toekomstige reacties en opmerkingen/tips graag tegemoet want ik weet dat ik nog kan en moet leren en ook nog erg veel te bereiken heb.
Hier wat stats:
Lengte: 195 cm
Gewicht: 86 kg
bf: +/- 12%
Voeding: Ik zal binnenkort een schema posten, PC is weer eens gecrashed dus heb niks meer op me HD staan.
Training:
Ma: Biceps en Borst
Di: Rug en Schouders
Woe: Rust
Do: Benen (licht vanwege blessure) en Triceps
Vrij: Biceps en Buik
Ik train nu 2x in de week dus biceps omdat ik vind dat die groep achterloopt vergeleken met de rest.
Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen dus ik train met hoog gewicht.
Bijvoorbeeld: Borst 8x40kg - 8x45kg - 8x 55kg
Ik probeer eens in de twee weken er een beetje gewicht bij te doen, lukt het nog niet hou ik een week het vorige schema aan en probeer ik het een week later.
Verder gebruik ik Whey shakes, CrackV3 en heb nu een potje Alpha-X.
Hier nog een foto van 3 รก 4 weken geleden toen ik serieus ben begonnen.
Heb verder nog geen fotos maar ik ga proberen die vanavond te maken na de training als ik goed warm en opgepompt ben
Gegroet
Edit: Foto via imageshack doet het niet vreemd genoeg, ik ga even wat anders proberen.!
Ik zie de toekomstige reacties en opmerkingen/tips graag tegemoet want ik weet dat ik nog kan en moet leren en ook nog erg veel te bereiken heb.
Hier wat stats:
Lengte: 195 cm
Gewicht: 86 kg
bf: +/- 12%
Voeding: Ik zal binnenkort een schema posten, PC is weer eens gecrashed dus heb niks meer op me HD staan.
Training:
Ma: Biceps en Borst
Di: Rug en Schouders
Woe: Rust
Do: Benen (licht vanwege blessure) en Triceps
Vrij: Biceps en Buik
Ik train nu 2x in de week dus biceps omdat ik vind dat die groep achterloopt vergeleken met de rest.
Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen dus ik train met hoog gewicht.
Bijvoorbeeld: Borst 8x40kg - 8x45kg - 8x 55kg
Ik probeer eens in de twee weken er een beetje gewicht bij te doen, lukt het nog niet hou ik een week het vorige schema aan en probeer ik het een week later.
Verder gebruik ik Whey shakes, CrackV3 en heb nu een potje Alpha-X.
Hier nog een foto van 3 รก 4 weken geleden toen ik serieus ben begonnen.
Heb verder nog geen fotos maar ik ga proberen die vanavond te maken na de training als ik goed warm en opgepompt ben
Gegroet
Edit: Foto via imageshack doet het niet vreemd genoeg, ik ga even wat anders proberen.!
Comment