Starter with ambition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Starter with ambition

    Beste Fitnessliefhebbers,

    Na enige tijd op dit (interessant) forum te liggen rondneuzen, heb ik me dan toch uiteindelijk aangemeld.
    Ik ben een "man", om het woord jongen toch maar niet te moeten gebruiken, van 20 jaar die na een jaar van 'verkeerd trainen' zich wilt verbeteren en deftige resultaten wilt behalen.

    Vooraleer ik mijn trainingsschema hier opgooi, zal ik mezelf wat beter beschrijven, wat misschien nuttige informatie is voor de (hopelijk vele en nuttige) reacties op mijn schema.

    Geslacht: Man
    Lengte: 1m75
    Gewicht: 78 kg
    Vetpercentage: 20%

    Beroep:
    Militair (Hierdoor veel tijd en nood aan sport)

    Sporten:
    Karate
    IJshockey
    In-Line Hockey

    Training (per week):
    1u endurance (lopen in groep)
    1u zwemmen
    2u karate (+ eventuele competities in het weekend)
    Krachttraining: zie schema
    Cardiotraining: zie schema

    Na het lezen van de sticky's en vele andere post, heb ik zelf een schema bedacht/opgesteld. Nu zou ik via deze mijn schema willen verbeteren; verkeerde oefeningen, te veel/weinig, verkeerde split, ... ?

    Enkele opmerkingen over het schema:
    De (*) in het fitnessprogramma willen zeggen, dat ik één van de twee uitvoer.
    Bij het cardiogedeelte kies ik OF roeien OF fietsen als opwarming en de andere oefeningen ook afwisselend.

    Omdat ik vooral voor massawinst train doe ik meestal 3 sets van 10-8-6 herhalingen, na eerst een heel lichte set van de eerste oefening van de spiergroep om deze op te warmen.

    Om ook mijn doelen te vermelden:
    Ik sta momenteel, in mijn ogen iets te vet en wil dit rustigaan verminderen (vandaar de cardio), maar wil me vooral toeleggen op spiermassa-winst. Mijn doel is om er deze zomer (juni/juli) iets gespierder bij te staan.
    Ik weet dat afvallen niet snel-snel gebeurd en daarom dat mijn doel (voorlopig) op massa is gericht.

    Kunnen jullie mijn schema verbeteren of hebben jullie nog andere opmerkingen die mij kunnen helpen om mijn doel te bereiken?

    Sportieve groeten,

    Gregory

    P.S.: Mijn voedingsschema post ik zo snel mogelijk ook.
    Attached Files

  • #2
    Welcome,

    Het schema ziet er goed er uit vind alleen een beetje te veel energie geeft aan buikoefeningen. het komt better uit om meer setjes te doen bij grotere spiergroepen. En er mist benen en kuiten op jouw schema hoe zo?
    Last edited by IronWilly; 17-05-2011, 10:21.

    Comment

    Sidebar top desktop

    Collapse

    Actieve discussies

    Collapse

    pornvideohd.net
    antalya escort
    Antalya Escort
    sikis
    eskisehir escort porno
    gaziantep escort gaziantep escort
    Working...
    X