Ik denk persoonlijk dat hier mijn grootste stagnatie in groei ook in heeft gezeten. Ik was in de veronderstelling dat flink afwisselen in de oefeningen voor mee groei zou zorgen zoals hierboven beschreven werd.. Maar ik merkte alleen maar dat ik op veel oefeningen juist niet in kracht vooruit ging om dat ik de oefneingen gewoon niet vaak genoeg deed..
NU ben ik inderdaad al een paar maanden terug naar basic naar de standaard zware basis compounds en speel ik daaromheen wat met de iso oefeningen.
Heb het idee dat dit voor mij nu ook beter werkt.
En de basisoefeningen zijn inderdaad die die GAP beschrijft hierboven.. Die heb ik gewoon ALTIJD in mijn shema zitten en daaromheen bouw ik de iso's als ik zie dat iets meer aandacht nodig heeft..
NU ben ik inderdaad al een paar maanden terug naar basic naar de standaard zware basis compounds en speel ik daaromheen wat met de iso oefeningen.
Heb het idee dat dit voor mij nu ook beter werkt.
En de basisoefeningen zijn inderdaad die die GAP beschrijft hierboven.. Die heb ik gewoon ALTIJD in mijn shema zitten en daaromheen bouw ik de iso's als ik zie dat iets meer aandacht nodig heeft..
Comment