Aantal sets en reps? Wat is het beste.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aantal sets en reps? Wat is het beste.

Het is mijn schema , lang naar gezocht maar heb gevonden wat ik wil , maar nu aantal sets per oefening. 4x8? of, 1x12,1x10,2x8?

MAANDAG
    Benen
    SquatLunges
    Leg-extentions
    Leg Curls
    Calfraises
    Schouders
    Military presses
    Bentover raises
    Side raise

Buik
    Crunches
    (hanging) legraises

WOENSDAG
    Rug
    Deadlift
    Lat pulldownLow rows / BOR (Barbel)
    One arm rows (zagen)
    Dumbell Shrugs
    Biceps
    Seated dumbell curls
    EZ curls
    Concentration curls

VRIJDAG
    Borst
    Barbell bench press
    Incline Dumbell press
    Dumbell press
    Peck Deck
    Triceps
    Cable pushdowns
    Overhead cable extensions

Er is niet iets, het beste, de sets in combinatie met het aantal oefeningen voor die spiergroep moet in verhouding zijn met de sets & aantal oef van de andere spiergroepen.

Je niet concenteren op het aantal reps maar gewoon bij je werksets zoveel herhalingendoen dat je kan, kan je er een 10-12 kan je gewicht verhogen.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Met dit aantal oefeningen nou ik zelf 3 sets per oefeningen aanhouden. Verder ligt het er geheel aan waar je voor wilt trainen; kracht, massa of conditie?

Je zou:
      3x8
      8-6-4
      10-8-6
      12-8-6
      3x5
      3x4-6
      3x10
      3x12

The list goes on and on Ik zou gewoon even kijken wat het beste voor je werkt en waar je het voor doet
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
        Met dit aantal oefeningen nou ik zelf 3 sets per oefeningen aanhouden. Verder ligt het er geheel aan waar je voor wilt trainen; kracht, massa of conditie?

Je zou:
        3x8
        8-6-4
        10-8-6
        12-8-6
        3x5
        3x4-6
        3x10
        3x12

The list goes on and on Ik zou gewoon even kijken wat het beste voor je werkt en waar je het voor doet
        Ik wil het graag doen voor massa, dus wat zou je zeggen is beste om mee te oefenen?

Comment

3x8 of 10-8-6 opbouwend gewicht
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X