4 dagen schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 dagen schema

Ik heb met voetballen een blessure opgelopen waardoor ik voorlopig geen benen kan/mag trainen. Mijn armen zijn sowieso al wat onderontwikkeld t.o.v. de rest.

Dit komt o.a. door het 4-dagen schema van Falstyr; verder geen kritiek op, maar armen train je er niet los bij. Dus ik kan nu tijdelijk i.p.v. benen-dag een extra armen-dag inpassen. De vraag is of dit verstandig is?

Ik heb de volgende indeling gemaakt:

Training 1: Borst
    Training: Rug

Training: Schouders + Buik
    Training: Biceps + triceps

Feedback a.u.b. (gaat puur om de indeling, niet zozeer om de inhoudelijke oefeningen enz.)
    SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Originally posted by X026 View Post
    Ik heb met voetballen een blessure opgelopen waardoor ik voorlopig geen benen kan/mag trainen. Mijn armen zijn sowieso al wat onderontwikkeld t.o.v. de rest.

Dit komt o.a. door het 4-dagen schema van Falstyr; verder geen kritiek op, maar armen train je er niet los bij. Dus ik kan nu tijdelijk i.p.v. benen-dag een extra armen-dag inpassen. De vraag is of dit verstandig is?

Ik heb de volgende indeling gemaakt:

Training 1: Borst
    Training: Rug

Training: Schouders + Buik
    Training: Biceps + triceps

Feedback a.u.b. (gaat puur om de indeling, niet zozeer om de inhoudelijke oefeningen enz.)
    kun je lopen?
    dan kun je ook benen trainen, denk bijvoorbeeld aan lunges en squaten zonder gewicht om te zorgen dat je toch wat doet met je benen. dat is alleen maar goed voor herstel.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X