Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oke. Goed. Dit is een schema waarmee ik aan de slag wil in het krachthonk. Met het krachthonk bedoel ik een locatie waar je banken, dumbbells en shit hebt
Wat is dan jou doel, wil je bodybuilding doen ernaast of wil je het krachthonk in om je sportprestaties te verbeteren? Als dat laatste het geval is, dan is het programma dat jij voor ogen hebt niet ideaal.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
dag 1
borst: Flat dumbbell press
Incline press superset met Exercise Ball Push Ups of push-ups met handen op bankje, handen tegen elkaar.
dips
dumbbell pullovers
Mijn doel is:
12% vet percentage, goede spierdefinitie. Eigenlijk er gewoon goed uit zien in een pak. Ik heb een cut-schema gemaakt waarbij ik van de 2700kcal die ik nodig heb op een dag, 2300 binnen krijg, en daarbij boks ik nog voor wat extra cardio. Dit gebeurd op woensdag. Ik wil dus ma KT, di KT, wo boksen, do KT, vrij KT doen.
Feedback?
Heb je schema een beetje aangepast, probeer het maar een tijdje.
Hoe zit het met mijn dagen?
maandag, dinsdag KT+boksen, woensdag boksen, donderdag KT, vrijdag KT, zaterdag+zondag rust.
Misschien is het door je boks-training handig om je benen dan op de donderdag of de vrijdag te doen. lijkt mij wel handig als je nog moet trainen met boksen dat je benen dan nog een beetje 'vers' zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld:
Ma borst triceps
Di Rug Bicpes
Do Benen
Vrij schouders en Romp
Kickboksen gaat minder als je harde KT hebt gedaan, boksen ook. In principe heb je de gehele tijd je armen omhoog, kijk maar eens naar hoe een bokser zich verdedigd. Je bent steeds aan het stoten, en met kickboksen ook nog trappen.
Daarbij zijn boks instructeurs natuurlijk fan van core oefeningen zoals opdrukken, squats (met iemand op je rug), buikspieroefeningen etc etc
Dus ja, met harde KT + boksen in je schema, naar mijn ervaring, gaat 1 van de 2 altijd wat minder. Ik ben vanavond niet naar kickboksen gegaan, ik ben op de loopband gegaan. Ik heb een leuk ren schema gevonden voor 3x in de week. Morgen ga ik wel boksen. Misschien houd ik het wel bij 1x in de week boksen
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment