sets en reps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sets en reps

    hallo allemaal, ik ga nu mijn nieuw massa schema inmekaar zetten. ik was net stickies aan het lezen en ik had al eens eerder gelezen over negative training.

    Negatieve Training
    Doe de concentrische beweging in 1 seconde en laat het gewicht zakken in meer dan 6 seconden (tellen als 21,22,23,24 : langzaam). Omdat de zwaartekracht meehelpt bij de excentrische beweging, is het aan te raden dit samen te doen met een trainingspartner (spotter), zodat het gewicht hoort bij de excentrische beweging in plaats van bij de concentrische beweging.
    Sets : 2-3
    Herhalingen : 4-7

    Maar ik wil graag bevestiging hebben of deze voor massa te trainen is? Of als jullie nog andere methodes kennen voor massa mag je ze altijd posten!
    Eat clean and train hard...

  • #2
    He daar.

    Voor massa zou ik minimaal 6 tot 12 gaan, onder 6 is voornamelijk kracht meen ik.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Oldtimer View Post
      He daar.

      Voor massa zou ik minimaal 6 tot 12 gaan, onder 6 is voornamelijk kracht meen ik.
      Boven 10 is voor kracht
      Eat clean and train hard...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Oldtimer View Post
        He daar.

        Voor massa zou ik minimaal 6 tot 12 gaan, onder 6 is voornamelijk kracht meen ik.
        Bullshit, en hij vraagt over negatieve beweging. Negatieve beweging brengt meer schade bodard dus meer groei. Maar als beginner moet je er heel erg mee oppassen omdat je pezen heel erg belast worden. Dus ik zou gwn normaal gaan trainen.

        Originally posted by Bodard View Post
        Boven 10 is voor kracht
        En dit is dus ook niet zo.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bodard View Post
          Boven 10 is voor kracht
          Nee

          linkje: http://forum.bodynet.nl/algemeen/340...ange-info.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by talalelh15 View Post
            Bullshit, en hij vraagt over negatieve beweging. Negatieve beweging brengt meer schade bodard dus meer groei. Maar als beginner moet je er heel erg mee oppassen omdat je pezen heel erg belast worden. Dus ik zou gwn normaal gaan trainen.



            En dit is dus ook niet zo.

            Train al een jaartje, dus kan deze wel gaan toeppassen?
            Eat clean and train hard...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bodard View Post
              Boven 10 is voor kracht
              van 4-6 voor kracht
              6-12 massa
              en meer is spieruithouding
              lucky short-armed-spine-bending bastard

              ~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oldtimer View Post
                Je hoeft het niet aan te nemen van mij ga maar zeiken tegen poster van stukje waar naartoe gelinkt....................!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Oldtimer View Post
                  meestal zien mensen de effecten van het trainen in een bepaalde reprange heel zwart/wit. zo wordt er vaak beweerd dat:
                  1-5 herhalingen uitsluitend is voor het behalen van krachtwinst.
                  6-12 herhalingen zorgt voor een optimale hypertrofie
                  12-20+ zorgt voor een beter spieruithoudingsvermogen.

                  Gelukkig is het niet zo zwart/wit als dat het vaak geschilderd wordt,
                  zo kan iemand die 20 reps doet toch krachtwinst krijgen,
                  en er kan ook hypertrofie plaatsvinden in bepaalde delen.

                  Zo kan men een verdeling maken van de repranges die al iets accurater wordt:

                  1-6 herhalingen: 85-100%: neuraal: grote krachtwinst/lichte hypertrofie
                  7-9 herhalingen: 75-85%: neuraal en metabolish: gemiddeld krachtwinst en hypertrofie
                  10-13 herhalingen: 70-75%: neuraal en metabolish: veel hypertrofie/lichte krachwinst
                  14-20+ herhalingen: 60-70%: metabolish: spieruithoudingsvermogen, lichte hypertrofie, kleine krachtwinst.

                  Ook deze waarden kan men niet expliciet interpreteren.
                  men moet het zo zien dat de repranges in elkaar overvloeien en de effecten elkaar overlappen.
                  Oftewel probeer alles niet zo zwart-wit te zien, hiermee ben ik het 100% eens.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Oldtimer View Post
                    He daar.

                    Voor massa zou ik minimaal 6 tot 12 gaan, onder 6 is voornamelijk kracht meen ik.
                    En wat was nou het probleem, zonde dat veel wat hier geschreven word gelijk in twijfel word getrokken.........., als je ff de moeite neemt om zoekfunctie te gebruiken zijn deze discussies helemaal niet nodig.........

                    Even goede vrienden

                    Comment


                    • #11
                      Ja die ranges die gegeven worden kloppen ongeveer, en daarmee bedoel ik dat ik en anderen de resultaten hebben ervaren die beloofd waren (dus bij minder reps vooral kracht winst, etcetera).
                      Als de TS echt puur voor massa wil gaan, variëer gewoon een beetje! Het is nog belangrijker om je spieren niet aan het aantal reps te laten wennen dan om precies het juiste aantal te doen.
                      (zolang je maar begrijpt dat 10+ reps niet voor kracht is )
                      Laissez Faire

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by talalelh15 View Post
                        Oftewel probeer alles niet zo zwart-wit te zien, hiermee ben ik het 100% eens.
                        Natuurlijk zal er sprake zijn van krachttoename als je 20 reps doet. Maar of het de optimale manier is om aan kracht te werken is maar de vraag. Niet dus.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • #13
                          ga trainen
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

                          you know they can't handle us like debbies does dallas

                          Comment

                          Sidebar top desktop

                          Collapse

                          Actieve discussies

                          Collapse

                          pornvideoshd.net
                          antalya escort
                          Antalya Escort
                          sikis
                          eskisehir escort porno
                          gaziantep escort gaziantep escort
                          Working...
                          X