Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals altijd: laag volume, hoge intensiteit, relatief hoge frequentie. Ik geloof niet echt in het high volume splitverhaal voor naturals, zeker niet in de cut.
Enige spiergroep waarbij ik zelf baat heb bij een hoger volume (fst7) is armen. En dan nog reageren ze maar droevig.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
In mijn ervaring zorgt hoog volume daarvoor. Aan de andere kant heb je met UD2 ook een depletion training. Wellicht dus dat met mate hoog volume wel kan, maar zou niet altijd hoog in de reps en volume gaan.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Mijn vet percentage ligt rond de 17%.
Mijn onderhoud is 2750 Kcal, hiervoor heb ik al een mooi cut voedingschema gemaakt.
Dit was mijn laatste workout schema in de bulk.
De meningen zijn verdeeld over hoe te trainen in de cut, gewoon door gaan zoals ik hier onder bulkte?
Ik moet daarnaast ook nog rekening houden met 3x 30 minuten fietsen in de week.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment