3 of 2 dagen split schema + andere vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 of 2 dagen split schema + andere vraag

Wat is het beste voor mij denk je ?

Ik begin net weer met trainen , heb 2.5 jaar geleden 1 jaartje getraint , ( half gebakken )

Dus na 1.5 jaar niet getraint te hebben wil ik weer beginnen.

Wat zou het beste voor mij zijn ?

2 dagen split schema of 3 dagen split schema , of fullbody ( is fullbody niet te lange trainingstijd in 1 sessie ? )

En ik heb de stickies gelezen , staat veel over fullbody en lb ub.

Maar ik wil massa en kracht , vooral massa ( gewoon groot worden en dat je de spier definities wel kan zien )

En ik wil ook het liefst een sixpack.
    Je moet onder 10% vet percentage zitten als je een sixpack wil zien toch ?

Wat zou dan het beste 3 dagen of 2 dagen schema kunnen zijn ?

Ik weet niet zo superveel over al die apparaten en oefeningen , zouden jullie mij misschien een beetje de goede richting in willen duwen ?

dag 1 borst en armen en buik ?

dag 2 triceps en rug en nek en voorarmen ?

dag 3 benen ?

Ik zeg maar wat hoor , maar wat is de beste volgorde en de beste oefeningen denk je om kracht en massa te combineren ?

ohja en ik wil er ook ff bijzeggen dat ik laatste tijd beetje last van me rug heb , ik zit te veel denk ik en me matras is niet helemaal optimaal , binnenkort nieuwe kopen.

beetje stijf enzo , me nek ook ,en en de spieren bij me sleutelbeen ook een beetje.

Comment

Ik zou een 3-daagse split aanraden met oefeningen die grote/meerdere spiergroepen aanspreken maar hou in gedachte dat een sixpack en groei 80% bestaat uit je voeding. De reden waarom ik dit erbij zeg is omdat ik je alleen zie druk maken over je trainingsroutine.

Comment

Originally posted by NextOne View Post
        Ik zou een 3-daagse split aanraden met oefeningen die grote/meerdere spiergroepen aanspreken maar hou in gedachte dat een sixpack en groei 80% bestaat uit je voeding. De reden waarom ik dit erbij zeg is omdat ik je alleen zie druk maken over je trainingsroutine.
        Ja klopt , dat moet ik ook nog even uitvogelen wat het beste voor mij is.

Bedankt alvast

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X