Wat is het beste voor mij denk je ?
Ik begin net weer met trainen , heb 2.5 jaar geleden 1 jaartje getraint , ( half gebakken )
Dus na 1.5 jaar niet getraint te hebben wil ik weer beginnen.
Wat zou het beste voor mij zijn ?
2 dagen split schema of 3 dagen split schema , of fullbody ( is fullbody niet te lange trainingstijd in 1 sessie ? )
En ik heb de stickies gelezen , staat veel over fullbody en lb ub.
Maar ik wil massa en kracht , vooral massa ( gewoon groot worden en dat je de spier definities wel kan zien )
En ik wil ook het liefst een sixpack.
Je moet onder 10% vet percentage zitten als je een sixpack wil zien toch ?
Wat zou dan het beste 3 dagen of 2 dagen schema kunnen zijn ?
Ik weet niet zo superveel over al die apparaten en oefeningen , zouden jullie mij misschien een beetje de goede richting in willen duwen ?
dag 1 borst en armen en buik ?
dag 2 triceps en rug en nek en voorarmen ?
dag 3 benen ?
Ik zeg maar wat hoor , maar wat is de beste volgorde en de beste oefeningen denk je om kracht en massa te combineren ?
Ik begin net weer met trainen , heb 2.5 jaar geleden 1 jaartje getraint , ( half gebakken )
Dus na 1.5 jaar niet getraint te hebben wil ik weer beginnen.
Wat zou het beste voor mij zijn ?
2 dagen split schema of 3 dagen split schema , of fullbody ( is fullbody niet te lange trainingstijd in 1 sessie ? )
En ik heb de stickies gelezen , staat veel over fullbody en lb ub.
Maar ik wil massa en kracht , vooral massa ( gewoon groot worden en dat je de spier definities wel kan zien )
En ik wil ook het liefst een sixpack.
Je moet onder 10% vet percentage zitten als je een sixpack wil zien toch ?
Wat zou dan het beste 3 dagen of 2 dagen schema kunnen zijn ?
Ik weet niet zo superveel over al die apparaten en oefeningen , zouden jullie mij misschien een beetje de goede richting in willen duwen ?
dag 1 borst en armen en buik ?
dag 2 triceps en rug en nek en voorarmen ?
dag 3 benen ?
Ik zeg maar wat hoor , maar wat is de beste volgorde en de beste oefeningen denk je om kracht en massa te combineren ?
Comment