Hoi ik train al aardig wat jaartjes en wissel vrij vaak van fullbody naar splitschema.
Ik wil op dit moment wat meer aftrainen en daarbij meer droge spiermassa opbouwen. Graag beoordeling van dit schema (vierdaags schema)
Density training: Normaal gewicht waarmee je 10 reps kan doen, maar dan doe je 5 herhalingen uitgevoerd als superset. De supersets doe je 10 minuten achter elkaar.
Maandag:
goblet squat superset chinup (10 minuten lang)
Push press superset row (10 minuten lang)
Dumbel press superset jump squat (10 minuten lang)
Dinsdag circuit:
(3 rondes per oefening 10 reps)
Hang pull dan dumbell push up and row dan reverse lunge, dan knee run, dan dumbell swing en dan cross body mountain climber.
Vrijdag, zelfde als maandag
Zaterdag zelfde als dinsdag.
Is dit een goed schema voor mijn doel en heeft iemand ook ervaring met dergelijk density schema? Alvast bedankt voor jullie reactie
Ik wil op dit moment wat meer aftrainen en daarbij meer droge spiermassa opbouwen. Graag beoordeling van dit schema (vierdaags schema)
Density training: Normaal gewicht waarmee je 10 reps kan doen, maar dan doe je 5 herhalingen uitgevoerd als superset. De supersets doe je 10 minuten achter elkaar.
Maandag:
goblet squat superset chinup (10 minuten lang)
Push press superset row (10 minuten lang)
Dumbel press superset jump squat (10 minuten lang)
Dinsdag circuit:
(3 rondes per oefening 10 reps)
Hang pull dan dumbell push up and row dan reverse lunge, dan knee run, dan dumbell swing en dan cross body mountain climber.
Vrijdag, zelfde als maandag
Zaterdag zelfde als dinsdag.
Is dit een goed schema voor mijn doel en heeft iemand ook ervaring met dergelijk density schema? Alvast bedankt voor jullie reactie
Comment