Ik was een jaar geleden 95 kilo en ben nu 87 kilo. Dit komt voornamelijk doordat ik nu dagelijk op de fiets naar mijn werk ga, 36 km op en neer.
Ik loop nu 4 weken 3 keer per week volgens de HIIT principe, maar merk dat ik hele dag door vermoeide benen heb en minder lekker fiets dan normaliter. Ik weet dat het door de looptrainingen komt. Alleen hoe kan ik dit verbeteren ik wil eigenlijk blijven fietsen (scheelt geld e.d.).
Zou ik bepaalde voeding extra moeten nemen en bepaalde juist niet? zou ik misschien weer naar de sportschool moeten gaan om ook meer been trainingen te doen ? Of zou ik dan toch minder moeten fietsen ?
Meer rust in bouwen
Ik eet/drink normaliter:
S'morgens yoghurt met soms muesli of brinta met halfvolle melk
5 bruine boterhammen met boter, soms kaas soms pindakaas of af en toe vleeswaren
1 stuks fruit
1 tussendoortje (koek ofzo)
Veel water
6 bakken koffie met suiker
Groente, aardappelen of rijst of pasta en vlees
s'avonds wat yoghurt
Ik zie graag jullie opmerkingen tegemoet.
Ik loop nu 4 weken 3 keer per week volgens de HIIT principe, maar merk dat ik hele dag door vermoeide benen heb en minder lekker fiets dan normaliter. Ik weet dat het door de looptrainingen komt. Alleen hoe kan ik dit verbeteren ik wil eigenlijk blijven fietsen (scheelt geld e.d.).
Zou ik bepaalde voeding extra moeten nemen en bepaalde juist niet? zou ik misschien weer naar de sportschool moeten gaan om ook meer been trainingen te doen ? Of zou ik dan toch minder moeten fietsen ?
Meer rust in bouwen
Ik eet/drink normaliter:
S'morgens yoghurt met soms muesli of brinta met halfvolle melk
5 bruine boterhammen met boter, soms kaas soms pindakaas of af en toe vleeswaren
1 stuks fruit
1 tussendoortje (koek ofzo)
Veel water
6 bakken koffie met suiker
Groente, aardappelen of rijst of pasta en vlees
s'avonds wat yoghurt
Ik zie graag jullie opmerkingen tegemoet.
Comment