Originally posted by Iguana
View Post
Max Out on Squats Every Day
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View Post
De meeste powerlifters en gewichtheffers trainen hun tegenwoordig hun onderdelen meerdere malen per week. En ook voor bodybuilders is aangetoond dat meerdere malen per week vaak beter resultaat levert.
Het is dus een kwestie van uitproberen, kijken waar je grenzen liggen en wat optimaal voor je is.
No pain NO gain kan je vaak vrij vertalen naar niet beschadigd is niet groeien......... en daarin slaan ze dan maar al te vaak te ver door.
En euhhh ook ik heb daar nog steeds af en toe last van...het voelt zo lekker.....1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostKlopt. Er zijn veel bodybuilders die alles meermalen per week trainen en betere gains maken dan ze voorheen deden, maar toch blijven we voorzichtig met adviseren naar meer keren per week. De kans op overtraining is daar wel groter, omdat ze vaak te ver doorslaan in intensiteit en volume.
No pain NO gain kan je vaak vrij vertalen naar niet beschadigd is niet groeien......... en daarin slaan ze dan maar al te vaak te ver door.
En euhhh ook ik heb daar nog steeds af en toe last van...het voelt zo lekker.....
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostMartin, maak jij daarin nog onderscheid tussen grote en kleine spieren?
Maar de kleintjes hebben geen mega volume nodig verder, gemiddeld 2 oefeningen voor biceps en triceps en maar een paar setjes. Frequentie blijft dus overal gelijk.
Frequentie is nu trouwens een stuk lager vanwege vakantie zit nu op 3-4 trainingen per week en verder af en toe wat extra's pakken tijdens het werk.......als ik er aan toe kom.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Edwin1986 View PostIk ga de komende weken eens elke dag squatten kijken wat het resultaat is.
Het is in het begin wel even wennen maar daarna gaat het echt wel lekker; de sportschool binnenwandelen en gelijk naar het squat rack.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk weet niet hoe vaak per week jij nu squat, maar als jou frequentie nu nog maar 1x per week is dan zou ik het eerst maar opvoeren naar 2x en dan 3x i.p.v. in een keer naar 7x per week.
Het is in het begin wel even wennen maar daarna gaat het echt wel lekker; de sportschool binnenwandelen en gelijk naar het squat rack.
Ik squat nu 2 x per week, heb zelf thuis een squatrek.BP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
Comment
-
Originally posted by Edwin1986 View PostIk squat nu 2 x per week, heb zelf thuis een squatrek.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Op moment volg ik niet echt een schema meer, ik train thuis probeer elke spiergroep minimaal 2 x per week te pakken.
Revalidatie gaat echt super train nu een combinatie tussen massa en kracht.
Ben in 4 weken tijd van 40 kg squat na het ongeluk na 60 kg gegaan.
Doe setjes van 5 x 55 nu op moment.
Heb ook bankdruk, beencurl etc thuis.
Gaat wel lekker de laatsten tijd, verwacht eind dit jaar weer serieuze gewichten te liften.BP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: