Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zoals je ziet alles spiergroepen 1x in de week..behalve mn buik en triceps
die blijven achter (als ik dat zo mag noemen)
nu ben ik aan het testen of het beter gaat als ik ze 2x in de week pak
benen kun je best vaker trainen, maar ik fiets minimaal 10uur in de week,
mn billen/benen zijn daardoor al goed genoeg gevormd
als je wil...kan ik de oefeningen nog wel uitwerken
maar ik moet zeggen....dit wissel ik regelmatig
werk graag met losse gewichten...minder toestellen
Ik zou het in het begin lekker simpel houden. Begin gewoon met 5x5 of een ander fullbody schemaatje. Eerst goed worden in de basis en dan er op gaan uitbreiden.
Eerlijk gezegd wist ik niet dat het verstandiger was om als beginner fullbody te doen dus misschien moet ik dat eerst dan maar opvolgen gewoon en dan later nadenken over een splitprogramma. ?
Trouwens, in mijn sportschool ben ik ook echt de enige (jonge) meid die uberhaupt krachttraining doet. De rest doet allemaal groepslessen (wat ik eerst ook deed met bodyattack en bodypump) of cardio. Heb m'n eetpatroon aangepast en ben weer 4x per week gaan sporten, enige reactie van mn vriendinnen was dat ik gek was en ''HUH nee joh dat is toch voor mannen!?'', zucht..
Dus vandaar dat ik weinig steun ondervind en (nog) weinig weet over krachttraining omdat ik het niet zo prettig vind om alles aan die binkies in mijn sportschool te vragen. Puur angst denk ik, moet ik me toch maar overheen zetten als ik meer wil leren.
Bodypump was zoo makkelijk, alles werd voorgekauwd en je deed de instructeur gewoon na. Had geen idee hoe al die oefeningen heette die we deden, ik deed het gewoon. Alleen wil geen groepsles meer, lijkt me wel gaaf om zelf aan de slag te gaan dus was al soort van begonnen maar dus overduidelijk met een verkeerd schema
Succes! Ook als chick kan je gewoon bij de gewichten staan. Alhoewel ik ze bij ons ook bar weinig zie, behalve ééntje in te strakke leggings die alleen oefeningen doet waarbij je je kont naar achter kan steken en niet zweet... hihi.
Maar er hebben het er hier al meer over 5x5. Dit is een effectieve manier om als beginnen kracht op te bouwen en strakker te worden.
Eerlijk gezegd wist ik niet dat het verstandiger was om als beginner fullbody te doen dus misschien moet ik dat eerst dan maar opvolgen gewoon en dan later nadenken over een splitprogramma. ?
Als je beginner bent is het inderdaad beter om eerst eens met een fullbody schema te beginnen.
Trouwens, in mijn sportschool ben ik ook echt de enige (jonge) meid die uberhaupt krachttraining doet. De rest doet allemaal groepslessen (wat ik eerst ook deed met bodyattack en bodypump) of cardio. Heb m'n eetpatroon aangepast en ben weer 4x per week gaan sporten, enige reactie van mn vriendinnen was dat ik gek was en ''HUH nee joh dat is toch voor mannen!?'', zucht..
Dus vandaar dat ik weinig steun ondervind en (nog) weinig weet over krachttraining omdat ik het niet zo prettig vind om alles aan die binkies in mijn sportschool te vragen. Puur angst denk ik, moet ik me toch maar overheen zetten als ik meer wil leren.
Het overwinnen van die drempel is iets wat je wel vaker van vrouwen hoort. Goed om te zien dat het jou al wel gelukt is. Je zult er geen spijt van hebben als je dit even doorzet.
En dat je geen advies aan "binkies" wilt vragen kan ik goed begrijpen. Maar lopen er geen trainers en/of begeleiders rond in de gym die je op gang willen helpen?
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment