Ik wil na dit schema graag een cut schema gaan volgen om mijn vetjes te verbranden.
Nu heb ik al heel wat informatie opgezocht en snap ik de principes van de voeding al wel. (Denk ik.)
- Minder callorien gaan eten.
(Afbouwen tot 500 callorien onder je onderhouds niveau.)
- Minder koolhydaten
- Maar voldoende eiwitten om spierverlies tegen te gaan
Maar nu is mijn vraag hoe een training schema er uit moet zien en lees/hoor verschillende dingen.
Ik lees vaak dat je met je trainingschema waar je mee bezig bent ook gewoon kan cutten.
+ 20 min á een halfuurtje cardio er achter aan.
Maar ik lees/hoor ook, dat je beter een cut schema kan waarbij je bijvoorbeeld super setjes doet met krachttrainen waarvan de herhalingen 15+ zijn en je harstlag hoog houd gevolgt door nog wat cardio van 20 min a halfuurtje na je krachttraining.
Wat moet ik nu geloven en hoe trainen jullie in de cut?
Nu heb ik al heel wat informatie opgezocht en snap ik de principes van de voeding al wel. (Denk ik.)
- Minder callorien gaan eten.
(Afbouwen tot 500 callorien onder je onderhouds niveau.)
- Minder koolhydaten
- Maar voldoende eiwitten om spierverlies tegen te gaan
Maar nu is mijn vraag hoe een training schema er uit moet zien en lees/hoor verschillende dingen.
Ik lees vaak dat je met je trainingschema waar je mee bezig bent ook gewoon kan cutten.
+ 20 min á een halfuurtje cardio er achter aan.
Maar ik lees/hoor ook, dat je beter een cut schema kan waarbij je bijvoorbeeld super setjes doet met krachttrainen waarvan de herhalingen 15+ zijn en je harstlag hoog houd gevolgt door nog wat cardio van 20 min a halfuurtje na je krachttraining.
Wat moet ik nu geloven en hoe trainen jullie in de cut?
Comment