4 daags split schema

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4 daags split schema

    Hey,

    Ben ondertussen alweer 2 maanden bezig met onderstaand schema.
    Omdat ik overal lees dat je het schema genoeg moet veranderen om voldoende resultaat moet behalen wil ik men schema veranderen.

    Momenteel ga ik zo te werk:

    Maandag borst-triceps:

    - incline db press (12,11,10,9)
    - flat bench press (12,10,8)
    - chest cable flye's (12,10,8)
    - peck deck ( 12,11,10)

    - push down (12,10,8)
    - dips met eigen gewicht (16,15,14)
    - one arm push down (12,10,8)

    Nu vraag ik me af, wat kan ik hier nu aan veranderen om die gewenning tegen te gaan?
    Gewoon wat andere oefeningen toevoegen of volgorde veranderen van de oefeningen? of eens naar fullbody schema gaan of circuit training doen?

    Jullie hulp is welkom

  • #2
    Originally posted by charlys2k View Post
    Nu vraag ik me af, wat kan ik hier nu aan veranderen om die gewenning tegen te gaan?
    Hier is mijn recept om gewenning tegen te gaan: gooi meer gewicht op de stang.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

    Comment


    • #3
      Zou overstappen naar een fullbody schema zin hebben? Als ik hier zowat lees is fullbody niet speciaal voor beginners. Ik train nu een jaar of 4, veel split schema's gedaan.
      Maar ga ik geen definitie of massa verliezen met fullbody? Miss domme vraag maar ik ben graag zeker van men zaak...

      Comment


      • #4
        Het LB/UB Massa Trainingsschema bij de sticky's ziet er ook interessant uit

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        Working...
        X