Ik volg op moment het welbekende strongliftschema. Ben hier op training 10/36.
Ik begin te twijfelen aan wat nou het beste is. Aangezien de zomer komt pak ik liever nog even wat massa met 3 x per week cardio (1 x lit 45min en 2 x hiit 20min na de trainingen).
Denk dat het een beter plan is om dit schema na de zomer toe te passen. Om me stats te verhogen waarna ik de 3daags splitschema weer oppak.
Mensen die dit motiveren? Want met stronglift pak je eigenlijk alleen kracht en massa komt er nauwelijks bij.
Zat te denken aan
Ma benen schouders
Woe rug bicep
Do borst tricep
Rug: deadlift, barbell row, wide grip pull down, zagen
Borst: flat bench press, schuin dumbell drukken, standing cable fly, straight arm dumbell pullover
Benen: squat, leg press, leg extension, hamstring curl, sitted calf raise
Schouder: overhead press, side raise, reverse peck deck, front raise
Bicep: dumbell curl, barbell curl, hammer curl
Tricep: tricep extension, reverse grip pull down, rope pull down
,
Ik begin te twijfelen aan wat nou het beste is. Aangezien de zomer komt pak ik liever nog even wat massa met 3 x per week cardio (1 x lit 45min en 2 x hiit 20min na de trainingen).
Denk dat het een beter plan is om dit schema na de zomer toe te passen. Om me stats te verhogen waarna ik de 3daags splitschema weer oppak.
Mensen die dit motiveren? Want met stronglift pak je eigenlijk alleen kracht en massa komt er nauwelijks bij.
Zat te denken aan
Ma benen schouders
Woe rug bicep
Do borst tricep
Rug: deadlift, barbell row, wide grip pull down, zagen
Borst: flat bench press, schuin dumbell drukken, standing cable fly, straight arm dumbell pullover
Benen: squat, leg press, leg extension, hamstring curl, sitted calf raise
Schouder: overhead press, side raise, reverse peck deck, front raise
Bicep: dumbell curl, barbell curl, hammer curl
Tricep: tricep extension, reverse grip pull down, rope pull down
,
Comment